Snörvel....

Jag vill bli frisk! Som vanligt blev jag förkyld när vi var iväg på semester, det hatar jag min kropp för. Den kan banne mig bara bli sjuk när jag är ledig, slappnar av och är på semester. Det är ytterst få gånger jag blir sjuk annars. Visst känns det att förkylningen går åt rätt håll, känner mig inte så värst sjuk längre egentligen, men jag vet inte hur många gånger jag får snyta mig varje dag. Idag ska jag trotsa allt och försöka träna, antingen är det dumt eller så kanske det precis är vad som behövs för att få bort skiten? Jag ska prova iaf!

Bilder från resan efterlystes visst av några, kan kanske försöka slänga upp några nu i veckan. Får se vad jag har lust till... Tid har jag ganska gott om, men man ska känna för det också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0