Packar....

Vinden viner och regnet piskar mot rutorna.. Nåväl, riktigt så illa kanske de inte är just precis nu, men de har varit. Igår kom de världens skur på dagen, stan syntes inte när de var som värst, då regnar de rättså bra, bara så att ni vet :P
Men de kan fortsätta regna, inte gör de mig något, så mysigt så... Packar å grejar nu ändå ju, och snart ska jag ändå byta ut regn å rusk mot behagligare väder =) Mohaha...

Bror min har fyllt 18, hmm, de blev visst ett kort där...
(inte så bra fotat, jag lär mig då aldrig hur de ska göras bra, sen blir de väl inte enklare med lillkameran...)


Emelie har varit ute på fototurné, hmm, blev de nåt intressant tro? Jag vet inte det. En sak som jag vet är att jag VILL ta med storkameran ner, men de finns inga serviceboxar på rummen så... Nepp, jag tror den får vara hemma! Får hoppas jag kan få bukt med den lilla, hmm, jag gillar den INTE! Jv*la MediaMarkt till å luras...
 

Kommentarer
Postat av: CW

Väldigt lyxigt att vissa ska få åka till värmen tycker jag:P! Jag är verkligen inte avis, speciellt inte nu när hösten börjar komma hihhi!! Hoppas ni får det underbart, Sola lite åt mig med Em=) Kram

2009-09-04 @ 08:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0