Det händer grejer

i mitt liv...
Kanske inga superverk, men jag är rättså nöjd ändå. Lite mer finns att önska, men det kommer, hoppet är de sista som överger människan. Ska "bara" träffa rätt så blir det nog att jag får ändra till "mer än nöjd".

Hursomhelst, tillbaka till "nuet" (eller snarare verkligheten kanske)... Förrförraveckan var jag på en riktig tripp genom Sverige. Började 05.10 hemifrån den 15 sept å kom hem vid 15-16 tiden den 16.. DÅ gott folk hade jag avverkat 120mil på Sveriges vägar, Själv i bilen (gud så tråkigt), 2 företagsinformationer, 2 arbetsintervjuer och lite lite sömn. Så lite ska man inte sova när man kör så mycket, men det hela gick bra. Så bra att jag fick jobb, på båda ställena. Därmed fick Emelie tänka en hel del, lyxig men ändå jobbig sits, att VÄLJA mellan TVÅ jobb i dagens samhälle är nog få förundrat.. Jag valde slutligen Högfjället (300 sökande varav ca. 16 skulle få jobb som skidlärare, där JAG var en av dom, wowo =) ) och jag tror att det blir bra, de blir vad man gör det till liksom. Dock KOMMER jag sakna vissa människor från vintern som gick, men det ska funka runt om också, Eller hur!? Hittar nog en ny familj där uppe (får jag hoppas).

Såå, KOM GÄRNA OCH HÄLSA PÅ!!! =)

Sen fick jag ersättning från arbetsf. också för resan Falköping-Vemdalen-Örebro-Falköping, något som såg totalt nattsvart ut för ett tag vände och tja, sånt gillar jag.

Och sen, sen gott folk har jag börjat trimma formen inför SNOW-09/10, Beach 10 får vänta. Att stå på skidor flera timmar flera dagar i veckan i flera veckor kräver en del, och GER en del också, tihi..
I måndags var de Combatpremiär, dock var jag inte lika begeistrad över releasen som jag brukar va, fick inte den rätta feelingen... Kan det bero på att det var 42 (!) pers i salen? Liiite FÖR många, kanske..
Hur som helst, Easy Line är riktigt kanonkul för att vara träning i maskiner. Och snart, snart är de ny release på Bodystep, lalalala =).

Det ser bra ut =)

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Töfta

Man får gratulerar till nya jobbet :)

2009-10-01 @ 10:38:48
URL: http://annatofta.blogg.se/
Postat av: CW

Bra EM!! Grattis till jobbet. Där ser du, du är Duktig på skidor:) Verkligen inte dåligt att va en bland de 16, Grymt ju=)Jag hoppas verkligen att vi hinner ses innan du drar iväg, det ska vi se till! Kram

2009-10-01 @ 12:19:03
URL: http://camillawallgren.blogg.se/
Postat av: SusanneSj

Grattis till jobbet = )

Jättekul!



Hörde om antal på BC, lite väl många.

kram kram

2009-10-01 @ 20:40:49
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0