Njaaee

Fick frågan av CW om jag börjat träna inför Vårruset än, hah, verkligen INTE! Jag har inte sprungit en meter sen jag vet inte när, förra året någongång, vilket villsäga minst 3månader, men jag tror det är mer, betydligt mer än så. Blir nog inte sprungit några heller förns jag kommer hem, min förkylning vill inte ge sig, att gå hem idag från Högis var skitjobbigt. Så det får nog vänta.
Jag skäms, hur ska detta sluta? Har knappt 20dagar på mig när jag kommer hem att göra något åt min kondition.. Man kanske ska satsa på tjejmilen i augusti när man ändå är i farten, dit har man lite längre tid på sig, vad säger du CW???

Det börjar bli någon form av nedräkning här, jag har försökt att skippa, men precis nyss satte jag mig å räknade dagarna tills jag får se Falköping igen. Inte mycket att se kanske, de mesta är säkert sig likt MEN "borta bra, hemma bäst" får nog ses stämma ganska bra här.
Om 19 dygn är jag på väg hem, tänk det är bara sisådär 446 timmar kvar här uppe, låter mycket men ser man till antalet dygn är de inte jättemycket. Fast först ska det klaras av en påsk med allt vad det innebär, fullt upp antar jag och MASSA GODIS som den godisgris jag är, inte konstigt att kondisen dalar.... Ändring på det med tror jag..

Förra veckan då jag hade far och Anette på besök bjöd på mycket god mat, men lika mycket tänk som vanligt då dom verkligen tog fasta på ordet "semester". Men deras semester är ju där jag jobbar så de klart de blir en liten krock. Men som sagt, mycket god mat. Först besök på Fjällhalsen på lördagen, onsdagen bjöd på varm choklad och våfflor och sen avslutades veckan med Täljstensafton i Bydalen, mättsamt vill jag lova. Sen var de en massa annan mat också, men bäst av allt "Pappa betalar" :D.

Fjällhalsen - utsikt


Fjällhalsen - i väntan på maten


Varm choklad med grädde


Våfflor


Täljstensafton - massa mat


Täljstensafton - köttet vi fick steka själva vid bordet


Täljstensafton - köttet steks


Täljstensafton - vi äter för fullt, en massa gott


Kommentarer
Postat av: Cw

EM du kommer klara dig fint,bara 5 km you no, vi gamla fotbollsspelare har kondisen i blodet haha;) äch tjemilen bättre vi satstar på göteborgsvarvet nästa år, då har vi 1år på oss att träna;P Jippi!!

2009-03-31 @ 19:45:27
URL: http://camillawallgren.blogg.se/
Postat av: annaE

hej tjejen! det ser riktigt gott ut! kul att du får lite besök hemifrån.ha det gött kraam annaE

2009-04-01 @ 18:17:55
Postat av: therese gonzalez

Mumma, den maten såg inte allt för fel ut :P Hoppas du har det bra?!

2009-04-01 @ 19:08:20
URL: http://theresegonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0