De hinns knappast med...

...att blogga här nuförtiden. Mitt liv har vänt om totalt på några dagar och nu jobbar man för fullt igen, skönt men ovant. Kroppen har väl visserligen sagt ifrån idag, men vad ska man göra? Jobba och se glad ut för de veckor man har fått? Japp, jag tror det blir så... Som om de inte räckte med heltidsjobb (mer ändå egentligen om man räknar timmarna) så försöker jag hinna med lite träning (2 Bodysteppass denna veckan, houaligen vad jobbiga dom är!), cyklat har jag gjort varje gång jag haft nåt att göra i stan denna vecka utom 2 gånger, ena gången var jag så TRÖTT och skulle ändå träna, andra gången var idag med massa regn innan jobbet... 5 mil på cykel har det ändå blivit i veckan ungefär, så jag är nöjd, faktiskt... Jag, min kamera mitt stativ och min trogna följeslagare har varit ute på turné, fototurné alltså.. Några bättre bilder kom man väl hem med, men som så många gånger förr, de ligger massa bilder bakom en som är bra, men så är det =).

Kanske att man ska dra sig åt sängen, veckan som gått har bjudit på 43h arbete + gräsklippning, krattning av gräsmattan, träning m.m. Är ledig imorgon sen är det dags för en ny 40h vecka, ledig nästa helg, GÖTT! Som jag längtar. Har inte varit ledig en hel helg på länge nu... Imorgon blir det LOMPL med Malin, skriver ut det när det är dags för nästa blogginlägg, vad vi ska göra är nämligen en hemlighet tills det är gjort =)

Ett litet kort på mitt presentbord, en blev ju ett år äldre i lördags (saknas gör kameraväskan jag fick, den ska användas flitigt, ska bara uppgradera den till en större storlek så jag får plats med framtida objektiv :P)....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0