Grattis farmor!

Nämen hallå, jag ska nog försöka skaka lite liv i min blogg. Får väl se om någon läser den, men jag tänkte som någon sorts kontakt med folket där hemma, lite söderut, sådär 80mil....

Farmor fyller år idag, GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Tyvärr blir de inget kort gjort, har inga såna grejer här uppe, jag saknar de lite faktiskt..

Hur som helst, jag lever och mår bra, lite bättre idag då de kommit 1-2 dm snö de senaste dygnet, MEN jag behöver lära mig att åka offpist å pumpa puder, så sant som de är sagt..

En mer utförlig uppdatering kommer här senare i veckan tillsammans med lite kort, fjälluften tar hårt på en så jag ska slänga mig i bingen nu =)

Ha de fint folket..

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som att du har det bra :)

2009-01-26 @ 14:45:37
URL: http://annatofta.blogg.se/
Postat av: DRUVAN

Hejsan!jo,jag läser din blogg..ler vilket härligt väder du har där uppe!nu är det ju läge för en snöängel..bild vill jag gärna ha också!ha det gött!vi hörs!kramiz annaE

2009-01-28 @ 20:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0