Sälen 7 dec

Dagens inlägg kommer innehålla följande:

*Det är kändistätt i Sälen
*Första utbildningsdagen avklarad

*Ni som läste gårdagens blogginlägg vet att jag träffade Carolina Gynning som hastigast (nej CW, jag har ingen aning vad hon höll på med) men det är kändistätt här uppe verkar det som :P
Gissa vem jag såg livs levande åkandes nerför en paralellslalombana i Gustavbacken idag!? En legend inom svensk skidåkning..... Ingemar Stenmark! Rätt nice, och ja, gubben kan fortfarande åka skidor DOCK använder han ingen hjälm! Skärpning på det Ingemar!

*Idag började SLAO steg 2 och jag är helt slut redan efter första dagen och då har vi nästan bara repeterat och återblickat på steg 1. En massa skidåkning, prat, skratt och snö, har fått en riktigt bra grupp tror jag och Jonas är helskön =). Ska strax sova så jag orkar med resten av veckan också, på lördag är det prov, mitt första sen jag gick ur gymnasiet, mamma mia!

/Em

Kommentarer
Postat av: CW

Tjena EM!! coolt den gubben håller verkligen formen än=) Du kommer klara provet, good luck! Kram

2009-12-08 @ 09:30:18
URL: http://camillawallgren.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Hej! Cool med lite kändisar!

Du lär nog se fler!



ha det gott!!



Kramar//Anna

2009-12-09 @ 10:49:02
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se
Postat av: Töfta

Du kommer nog aldrig tro mig, men i februari så drar jag nog till sunne :P

2009-12-10 @ 23:39:06
URL: http://annatofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0