Vill sova - BEHÖVER sova

Gasch, hur ska jag ORKA med dessa 20 dagar? Har haft sån huvudvärk idag så jag mått illa hela dan i stort sett, bra jobbat Emelie. Hur länge tror du att du håller egentligen?! 8 dagar kvar nu sen är jag ledig EN dag, Oh vad jag längtar!

Jag vill SOVA! Ska ta varje tillfälle i akt att sova nu framöver tror jag, grejen är den att jag känner mig inte trött "gäspig" utan trött "slut i kroppen" det är två helt olika saker, det vill jag lova! Imorgon böjar jag inte jobba förns 11, wohoo, SOVMORGON. Sånt gillar jag, mycket! Försökte få ledigt på måndag efter diverse påtryckningar från min arbetskamrater, men de blir till att jobba ändå. Mest hektiska veckan på väldigt länge på Parker tydligen, jaja, de ska nog gå, måste gå... Om inte man stupar mitt i bullbaket, varför då inte göra det i monteringshaket...

Jag är inte överförtjust i denna ketchupeffekt, men ska nu sluta gnälla. Det gör de hela knappast bättre...

Ska sätta upp små delmål under dagarna som är kvar. Tisdag är det LÄTT BODYSTEP som gäller, och onsdag också om jag bara orkar. Sitter å lyssnar på låtarna på Youtube, dom är bra men blir ännu bättre när man har en stepbräda att jobba med =). Hoppas vi ses på tisdag Susanne :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0