Värme =)

Så äntligen är det tillbaks lite sommarvärme =). Synd bara att man ska jobba, vardagar som helger, så man inte riktigt hinner njuta av det hela, men man får ta tillvara på den tiden som finns efter jobbet, man ska ju ändå inte sola mellan 11-15 el nåt enligt några solskyddsblablabla... Tog mig en skön promenad idag, lite sådär powerwalk. Svettig och grann var man efter, GÖTT! Mindre gött är väl mina arma trampdynor, dom svider som värsta blåsorna (som tur är så finns de inga sådana synliga). Vila fossingarna lite nu så man orkar jobba imorgon. Trodde ju at jag skulle få skriva att 13 hade blivit 10 idag, men se icke. Nu har det ändrats till 14 som har blivit 11 istället, inte vidare bra förklarat kanske, men jag ska jobba söndagen också samt MER på lördagen den 15:e. Jobbar jag inte ihjäl mig nu så lär jag nog aldrig göra det. Ska göra något riktigt roligt och unna mig något fint för dessa pengar sen, ååh vad jag längtar. Om 11 dygn är jobbmaratonet över =)

Kommentarer
Postat av: Töfta

Jag befann mig hemma i Vartofta. Svart himmel och en rejäl regnskur kom, men gud va gött de va i luften! I <3 värme!

2009-08-05 @ 23:13:01
URL: http://annatofta.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Vädret är såå braa nu!!!

2009-08-06 @ 17:10:20
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0