SMURFARNA 50ÅR!

Haha, vem känner inte till dessa små söta varelser? 3 äpplen höga, alldeles blå och med ett eget språk!



Jag har inte så mycket att säga egentligen.. Detta inlägg är mest för att CW ska få se på några bilder från helgen, inte märkvärdiga på något vis, men i alla fall. Kanske att någon annan tittar också, lämna gärna en kommentar eller två i så fall.

September har för övrigt varit en riktig pissmånad rent ut sagt, skönt att den snart är slut! Då kanske man kan ta sig i kragen igen och förhoppningsvis få ordning på sitt liv, just nu är det mest kaos.

Bilderna då... Någonstans skvallrar det om att hösten gjort sitt intåg mer än väl...


Vår fina landskapsblomma




En något sargad flugsvamp




Ser kallt ut




Min älskade pappa! <3




Vackra höstfärger




Ekollon




Tätt bland alla löv




Ett konstigt träd




Vart leder stigen måntro?




Dagens bild får avsluta min fotoskörd...


Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Underbara foton!!!!!



Kram

2008-09-29 @ 18:35:32
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Anna

Najsiga bilder bruden!

Smurfarna äger lätt måste jag säga ;D

2008-09-29 @ 22:51:37
URL: http://annatofta.blogg.se/
Postat av: CW

Yo kvinnan!! Snygga kort asså, jag är impad=)

Tänkt på byta jobb el? kanske fotogarf i stället?;)

Å smurfarna det Very Loong time!!!

kanske fota en Tomat?:) du e cool!!

see you imörrn!!! Ny dag,Nya tag! Bamsekram



2008-10-01 @ 20:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0