3 kort...

3 kort har det blivit det senaste, skulle velat ha gjort minst ett till, men jag har ingen tid och inget liv när man jobbar som jag gör nu. 3 veckor med bara kvällspass, social? KNAPPAST! Men det är bara 1 pass kvar, sen är det dagtid alá bemanning som gäller, skrev på papprena igår. Blir nog bra, ingen jättestor skillnad, men mer betalt får vi, aldrig fel...

Nästa vecka ska jag FÖRSÖKA ta tag i träningen igen, hur det nu ska gå. Studentdags är det nästa vecka också, REDAN?! Det betyder att det var ett år sen jag tog studenten... Vart har den tiden tagit vägen?????

Ska sätta mig ute och käka lite frukost nu, njut av vädret allihop, helgen ser ut att bjuda på högsommarvärme i elitklass, sånt gillar vi!







Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefina kort du gjort tösen! Alltid lika fina!

2008-05-29 @ 21:22:26
URL: http://www.nogg.se/tofta
Postat av: SusanneSj

Vad duktig du är! Supergulliga kort.

kram o Trevlig Midsommar

2008-06-19 @ 20:49:09
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0