Down

Skulle tro att jag är inne i någon humörsvacka just nu, inget är kul, typ. Och ändå har jag iaf en anledning till att vara glad. Tror jag. Hoppas jag.

Best of BP igår var kul, utmanande men TUFFT! Utfallslåten var bland det värsta jag testat, kanske... Madde och Jillan bjöd på den träningsvärken helt gratis, såååå snällt... Annars var det ett helt okej pass, men som dom sa, vi måste va knäppa som gör det här frivilligt... Inget mer Best of BP på ett tag...

Nästa gång det är BP för min tur är det ny release vilket betyder inget mer av BP 64, jag som gillar musiken något grymt.. Tjuvlyssnat på det nya, musiken är ingen höjdare.. Men man kanske kan ändra sig, vem vet...

Måste bli lite mer uppåt, jag vet inte vad det är som har hänt... Längtar lite tills imorgon, Best of BodyCombat, I like, tror jag. Kommer nog bli skitjobbigt.. Annars ser jag, för den som vill veta, ännu mer fram emot torsdag.. Hoppas bli på lite bättre humör... Sist var det ju lyckat så...

Meningslöst, typ, men alla kan inte va på topp jämt...

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Halloj,
jag misstänkte att de skulle köra den grymma "rumpbrännaren". Man kan säga att den känns : D
Jag var på kostföreläsningen, hade värsta ågren vilket jag skulle välja, men det blev kost.
Jotack, axeln är "peppar peppar" bra. Men jag har inte suttit vid "min" dator hemma knappt ngt. Det går även bra att gå 5 km, sedan gör det ont, mkt märkligt?
Ses vi ikväll? Jag kommer väl ramla ihop på stepen *ha ha ha*
Kram på dig så hoppas jag vi syns så vi kan skratta åt stepen ihop
PS Jag har heller ingen inspiration, som din, bortblåst. Har två kort som jag gjorde i helgen att lägga upp, ska göra det ikväll kanske... om jag kan stå på benen ; D

2008-03-13 @ 07:13:19
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0