Well well

Börjar få ont i halsen, så typiskt nu när man äntligen kommit igång med träningen. Men jag ska inte bli sjuk, ska göra allt för att undvika det... Men blir jag det så är det bara så, inget att haka upp sig på, även om jag helst slipper! Lite halstabletter så går det nog finemang ska vi se..

Dagen idag började med att jag vaknade vid 8, var sååå toanödig så de va bara att gå upp. Gick å la mig sen igen och kolla på Disneydags, visst har det förändrats en del sen man va liten, men shit the same! Vid halv10 cirkus var det damernas slalom, efter det blev det frukost, dusch och påklädning innan pappa kom för att hämta mig, hälsade på honom idag. Vi åt sen tog vi med oss min kamera och gick upp på berget, låren fick sig en litet träningspass, tur att den mesta träningsvärken gått över :D!
Blev väl några halvhyggliga kort, var ute i nästan 2 timmar så något borde de ju ha blivit. När vi kom tillbaka bröt jag vad jag skrev igår, jag erkänner detta. Vi tog oss en fika, MEN jag hade gått en rejäl promenad med en hel del uppför så det kan inte ha varit sååå farligt. Dessutom var det godis som gäller på lördagar, fika får jag göra på söndagen också om jag blir bjuden vilket jag blev idag, faktiskt.. Inte mitt påhitt det minsta så..
Sen satte jag mig framför "oskar" (jag å min far kallar den öppna spisen för det sen länge tillbaka) och myste, sen kolla jag lite på TV innan mamma å claes kom å hämta mig. Gjorde tacos när vi kom hem, gott :D.

image52

image53

Så mycket mer har inte hänt idag, ska nog snart sova... Kanske ska börja så smått förbereda mig mentalt för BP imorgon?!  Det blir kul , eller hur Susanne? Kör med samma vikter som sist, det gav ju utdelning mer än väl...
Och jo Susanne, det behöver jag.. Är en riktig liten gottegris, ska försöka få bort några kilo av allt det där som satt sig både här och där. Målet är att ersätta dem med lite muskler istället, för gå ner så mycket "får" jag tydligen inte göra...


//Ciao


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som du och din pappa hade det mysigt! Jätte härliga bilder blev de också såg jag :) TUMMEN UPP!

2008-01-14 @ 17:22:01
URL: http://www.nogg.se/tofta
Postat av: Mahlin78

Otroligt härliga bilder du tagit!!!

2008-01-15 @ 08:48:57
URL: http://mahlin78.blogg.se
Postat av: Cw

Snygga kort=) värsta bästa fototgrafen:)

2008-01-15 @ 15:28:52
Postat av: SusanneSj

Nä just det, gå ner behöver du INTE. Det är skillnad om man vill omvandla det till muskler.
Själv är jag så mjuk o go nu för tiden ; D Men efter några BP-pass så är det ändring på det.
Jösses vad det första kändes i benen, fick bita ihop rätt bra. Men så kul det är. Nu blir det inte förrän nästa onsdag för min del. Men vi ses ju på måndag.
Krya på dig!
Superfina foton du tagit.
kram kram

2008-01-16 @ 16:29:54
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0