It hurts

Känns lite bättre idag. Men det här var fasen inte enkelt.
Varför måste allt va såååå invecklat?! Blev inte mycket klokare av att sitta flera timmar vid datan igår, men jag får väl tacka för att du försökte. Eller något i den stilen.
Nog pratat om detta, dags att gå vidare.

Var på Bodypump igår, kul som vanligt. Vissa kan man inte få nog av, I like you´r smile :D. För första gången så hade jag MER vikter än en viss fröken, men det har sina förklaringar.. Värsta träningsvärken på 15 år, okej då är det godtagbart... Antar att det var första och ENDA gången det där med vikterna lär inträffa, men man kan ju leva på det ett litet tag, en dag... Eller möjligtvis två...

Idag vaknade jag sent, men som vanligt hann hann jag med vad som skulle göras, om än lite stressigt.. Kände att jag hade lite ont i axeln i morses, men jag tänkte positivt att det går väl över under dagen.. Så var ju inte fallet, det har bara gjort mer och mer ont. Och NEJ det är inte träningsvärk, om det ändå vore så väl. Klä på sig på överkroppen är, ta mig tusan en plåga, me NOT like! Hoppas det går över snart...
Varför gör folk saker dom inte brukar göra när man har som mest ont?
Annars var jobbdagen seg idag. Har fått se druvans hus på bild, mysigt :). Kommer snart å hälsar på, om jag får och hittar vill säga...

När jag kom hem käkade vi lite å sen kollade jag på Hitta Nemo, äntligen har man sett HELA filmen, bara sett snuttar innan..

Ska dra iväg vidare till TV:n nu, börjar någon ny serie.. Får se om den är något att ha..

Förresten Susanne, klart du klarar BC! I början är det bara jobbigt för hjärnan, du behöver inte oroa dig för taskig kondis...

Legobiten fyller 50 år, wihoo :D
image57
Jag menar, vem har INTE lekt med såna här små filurer?! I lööve them :D!

//Bye

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Tack Emelie, det var snällt ; D
För min del blir det inte pump förrän fredag, mkt kvällsarbete.
Kram o hoppas du inte har så ont längre

2008-01-29 @ 20:23:53
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: CW

Snacka om att det är invecklat, förstår att du inte blir klokare=( som jag sa tänk tvärt om, så gör de iaf+ väldigt mycket knasigare, går inte att förstå!!! Man blir Galen på Sånt!!! idag blev det ngra meningar mer än vad ni har pratat på länge, litet steg framåt iaf=) Hoppas du blir kry i axeln snart, tråkigt å se att du har ont, Har du ont så har jag Ont!! sleep good!! Kram

2008-01-29 @ 21:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0