I did it!

Tänkte skrivit ett inlägg igår men min bror hade tydligen ensamrätt på nätkabeln fast den inte är hans, det är det enda som finns i hans huvud, data data DATA... Vilket liv...
Jaja, så det blir lite om igår idag istället för idag är den MIN :D...

Kanske ska ta å börja med jobbdagen igår då, den ska väl nämnas som hastigast, som alltid.. Om det hände så mycket roligt vet jag inte, men CM blev "Miss Wet" vid provbänken, snyggt värre. Förresten CM, kommer du ihåg att du numera har blivit en gumma också? Säkerligen var det varken första eller sista gången i och för sig, men :P. 
Dessvärre har du smittat mig, jag kan inte skriva längre, det är bomstop! Hade massor igår men nu är allt som bortblåst... Kommer bli en trökblogg idag känns det som, får väl se om det är någon alls som läser..
Vid lunchen igår var det knäpptyst på andra sidan av vårt bord för ovanlighetens skull, MYCKET ovanligt.. Trodde ju nästan dom var sjuka där borta.. Detta påpekade vi, något vi inte skulle gjort för sen.. Ja, man kunde tro att det kommit in ett gäng med höns.. Efter lunchen hände inte så mycket, men en gubbe på jobbet har jag nästan lust att........! Minst sagt underlig, tror han lever på skadeglädje typ...
Jag ska hälsa druvan välkommen till min lilla blogg också, eller pilsnermargareta (?) eller snoopy :P.. Men druvan blir nog namnet som får gälla. Alla dessa kodord, haha :D. Ska bara skriva ner det som druvan sa jag skulle skriva, "Druvan skar sig i fingret". Du får skaffa dig en dator snart så du också kan blogga lite :P.
Den där var tillbaka, trodde den skulle få jobba lördag antagligen men ****** ville inte ha den där.. (måste komma på ett kodord till, något riktigt bra).
Var inne hos Hertan en snabbis innan jag gick hem, önskade trevlig resa och att hon skulle tänka på mig, men det sa hon att hon minsann inte skulle göra! Vad är det för stil?! MEN hon skulle skicka ett kort, snällt :D

När jag kom hem var det inte så mycket som hände, fick ett utbrott på min bror, han tror, som jag skrev tidigare, att han har ensamrätt på allt vad internet heter! Sen så testade jag det jag skrev om i torsdags, och det gick BRA! Otroligt kul men väldigt rörigt! Vad det var jag testade?! Att träna igen, gick på BodyCombat releasen. Ångrar mig inte en sekund.. Dom var snyggt krigsmålade också, min idé, wihooo :D... Kände inte igen en enda låt, förra "helreleasen" var det ju både "Bob Sinclair, Bon Jovi och Pink", men jag kanske hade för fullt upp med att koncentrera mig på vad som skulle göras? Troligtvis var det nog så... Jillan var förvånad över att vi stod längst fram, men där ÄR min Combatplats :D. Man ser så himla mycket bättre också.

image55


När jag och mor min kom hem åt vi bakpotatis med baconröra till let´s dance ... Och Uffe åkte ut med en gång, kan det bli så mycket bättre?! Han hade inget där å göra tyckte inte jag..
Gick och lade mig sen, var helt slut.

Idag vaknade jag ganska tidigt för att vara mig en lördag, toakris IGEN... Druckigt väldigt mycket vatten i dagarna och det måste väl ut antar jag... Kunde inte somna om sen, har ju blåst HUR MYCKET SOM HELST! Kollade på damernas störtlopp, Anja kom ju 2:a, bra jobbat tjejen! Jag fattar inte hur dom vågar åka på ett par "brälappar" i över 100 km/h, knäppgökar!

Nu ska resten av dagen gå åt till att ladda inför kvällen, då ska vi banne mig spela så det står härliga till. Kanske vaknar man med träningsvärk i tummarna imorgon? Vem vet...

//Emelie

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Blir lite sotis att du varit på BodyCombat. Kanske till sommaren att jag klarar ngt sådant...
Kramis

2008-01-19 @ 23:51:34
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0