GOD FORTSÄTTNING!

Önskar er alla en riktigt god fortsättning på 2008!

Kan väl avslöja att mitt 2008 inte kunde ha börjat så mycket bättre, dagen igår var underbar. Trodde det var "slut" vid halv10tiden, men nej.. Strax innan 12slaget så fick jag besök, bättre kunde det inte bli.. Det var drömmen 2 dagar innan :D.  Myyys :)

Fick många trevliga sms också från personer jag inte hört av på länge men som jag saknar något grymt och som har väldigt speciella platser i mitt hjärta..

Sov som en stock sen.. Det är vitt ute, underbart. Sa ju att jag skulle ta med mig snön hem från åre, tihi... Idag blir det en soft dag, lilla julafton ska det visst vara i eftermiddag/kväll då Farmor å Farfar samt Faster med familj kommer, blir mysigt och kul :D..

Fick ett sms av Anna förut, en tjej på jobbet har avlidit, usch, tragiskt och HEMSKT! Livet är bra orättvist ibland :(
Blir nog en dyster dag på jobbet imorgon, men det får gå, det MÅSTE gå..

Ska nog ta mig an kameran lite nu å försök få till någon bild... Spännande eller inte.. Min externblixt verkar inte fungera längre, får se om jag får ordning på den annars så ska jag ha en NY!

Kram Emelie

Kommentarer
Postat av: Susanna H

Gott nytt år på dej! Hoppas du får ett riktigt fotorikt år! ;o)

2008-01-02 @ 15:30:28
URL: http://yeahsussu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0