Energislukare

Nu har det börjat blåsa ordentligt! Undra om det blir något av den där stormen, Tuva som den så fint är döpt till. Varför måste alla i frågasätta när man säger något på jobbet? Orkar inte tjafsa emot även när jag VET att jag har rätt. Jag hatar när folk framstår som besservissar så jag ska inte göra det själv... Folk som inte kan inse att dom har fel är bara såna fruktansvärda energislukare! Jag vet inte allt och kan inte allt, och det står jag för! Tänk om alla andra kunde göra det också...

Jobbet idag var trök trök trök.. Vet inte vad som hänt de senaste dagarna, tiden går såå långsamt och skrattar gör vi knappt längre. Får hoppas att det bara är tillfälligt, vädret kanske har sin roll i detta, vem vet? Det går inte ens att skämta med vissa personer längre, förbannat tråkigt!

Förresten ska jag nog inte bli gammal, nu menar jag inte gammal gammal typ 80, 90, 100 år och så vidare, utan leva ett kort, bra och glatt liv! Det verkar bara finnas en massa problem och klagan när man närmar sig halvtid. Energislukare även detta. Jag är inte perfekt, absolut inte! Alla har vi våra fel och brister, där är vi lika. Jag kan också klaga, MEN det finns väl en gräns för sjutton gubbar?! Man mår väl knappast bättre för att man ser alla hinder och därför missar möjligheterna... Var inte så negativa!
Ja, jag är lite små irriterad, vädret också kanske?! Eller så beror det på något annat..

Fick för mig att gå ut och gå/jogga idag när jag skulle åka hem. Dumförklarad, men det gick FINT! Ett tag kom jag för visso knappt framåt, men det gick ändå. Skam den som ger sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0