Det var ett tag sen sist...

...jag försökte mig på lite bloggande, internet har nämligen inte alls fungerat hemma. Har haft en datakille hos oss två gånger, fungerar det inte nu så vet jag inte NÄR det kommer fungera, är hos pappa just nu så jag har inte hunnit testa, men det hinns väl med tids nog.
Det är så typiskt att internet har krånglat, de senaste dagarna har man verkligen behövt skrivit av sig. Inga muntra miner från varken druvan, salladen, CW, CM mfl. Ärligt talat börjar vi TRÖTTNA ganska så rejält!
BTW, kryssen är fina CM, de talar sitt tydliga språk... Mohaha..

Jobbveckan då... Jo i onsdags var det månadsmöte, vi fick semlor, mums fillibabba! Det andra flödet var något grymt sotis, löjligt.. Ska vi va avis på dom som får åka på besök? Eller kanske på dom som får julklappar av leverantörerna? Skulle inte tro det.. Fast en semla är ju väldans gottigt! Om det hänt så mycket mer i veckan vet jag inte, jag och CW har jobbat tillsammans igen och som förr så slår inget vårat teamwork, WE ROCK! Mohaha!
Sen ska vi lära oss att dricka mer vatten så vi har infört att dricker den ena så ska den andra också dricka, en skål innan varje gång är obligatoriskt! Detta har faktiskt funkat megabra, men det har blivit ett himla rännande på toa!
BTW, vad säger ni om "shake" och sus i bollen? Fredagedtermiddagens stora samtalsämne mellan druvan å CM.

Träningsveckan då, hmm.. Var på BodyCombat i onsdags, gick lite bättre än sist.. Men du får inte va så hård mot dig själv Olle, alla tappar bort sig ibland, ni är inga maskiner, Tack och lov!
Fredagen bjöd på BodyCombat igen, så himla kul måste jag säga! Svetten spruta och det var nästan farligt halt på golvet tillslut, men alla höll sig på bena :D.

Igår fyllde farmor 72 år så dit åkte jag efter träningen, var ju tvungen att fixa till det där jag tränat bort med lite god mat och tårta! Hon fick en SodaStream av oss, hightech för dom gamla! Men de löser sig nog... Sov hos pappa sen. Sov som en stock.

Har införskaffat en ny skidjacka i dagarna också, me like! :D

Idag var jag å pappa och kollade på Sebbes innebandymatch, dom vann, wihoo! Men Swabb slog sig, mindre kul, men han kan spela wow så det var nog inte så farligt, tror jag.. Lite klen kanske? Fast armbågen GÖR ont att slå i, så är det...
Sen vart det dags för käk och sånt där innan jag begav mig till vartofta för att hämta in Anna in till stan.. Tack för en trevlig kväll gumman, TV-spel är rätt sköjj! Hoppas du inte blev alltför uttråkad när jag var inne hos grannen en sväng, som sagt, de gick bättre än vad jag trott...

Snart får det nog vara läggdags, börjar bli grusig i ögonen.. Imorgon bär det av hem mot Flaken igen, ska städa mitt rum ordentligt hade jag tänkt...

CW, det börjar bli mycket i huvudet nu, jag trodde inte jag skulle bry mig om det, att det var helt oviktigt, men så kanske det inte är.. Eller jag vet inte, kommer på mig själv att jag funderar varje dag, mer eller mindre, utan att jag "vill", jag vet inte varför! Tvärtomtankar kanske.. Det är inte sååå kul, mindre än vad jag trodde att jag skulle tycka. Fast jag trodde inte det skulle utvecklas såhär, eller ah, det har väl inte utvecklats någonting, snarare invecklats... Hmm, vad tror jag egentligen?! Jag förstår inte någonting, snart 4 veckor å jag förstår än mindre för var dag... :/
Har jag gjort något fel?!

//Förvirrad

Kommentarer
Postat av: Töfta

Tv-spel äger, i alla fall när du och jag spelar! haha.. Jag blev inte uttråkad, du kan va lugn på den fronten! Hoppas vi ses snart igen!

Alltid lika kul att vara med dig!

2008-01-26 @ 23:09:34
URL: http://www.nogg.se/tofta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0