Come on.......

CW, nu får du snart ta och mösa dig tillbaka till jobbet. Jag SAKNAR DIG! Någon man kan ha lite teamwork med och någon att prata med eller bara va med... DIG helt enkelt...

Jobbet är tufft just nu, stress stress stress.. Komma tillbaka från ledigheter är alltid jobbigt, är det sen väldigt dåligt med folk blir det inte bättre, det känns som man inte hinner med nånting alls! Och sen ett finger som inte går att använda, bli helt NU!

Vi hade i alla fall rättså kul på jobbet idag... Druvan hade drömt en fin dröm hon, vad vi flabbade! Tängs kommentar var fasen bäst! Salladen hade ingen sallad med sig idag! Men väl stora brön som hon sa, mohaha..
Druvan skulle hålla sig bland hyllorna, ärtsoppa stod på hennes meny.. Men hon bröt det och shit vad det luktade ute hos oss, druvan eller något annat? Vem vet.. jag kör på druvan, CM också tror jag...

Imorgon ska här tränas, om jag inte drabbats av någon stressfraktur eller något...

Hoppas på något bra, ingen brådska bara...

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0