Äntligen

Är du tillbaka CW.. Va så kul att se dig igen, du är bra gó du... Impulsare som vi är resulterar i ett besök i annan stad imorgon... Här ska shoppas, right? Blir andra jobbtider, börja en halvtimme tidigare=gå upp en halvtimme tidigare, men de äre värt :D.

Mycket flabb och ännu mer under bältet borta hos CW & CM idag, kul med glatt folk...

Blev träning efter jobbet idag, eller efter och efter, 17.30 närmare bestämt... Först var det magiform 30 och sen step 30. Magiformen var riktigt jobbig, speciellt första låten, frågan Jillan.. Hur som helst, första gången jag körde det nya, andra gången det kördes... Pernilla har gjort ett bra jobb, skitkul och skitjobbigt! Vissa stretchövningar känner man igen från många nu för tiden, hmm.. Combat å pump i botten måntro? Men dom är bra, effektiva..
Kul å se dig idag igen Susanne, du såg så fräsch ut på något sätt :D. Och så glad...

Imorgon blir det ingen Combat, det roligaste jag vet rent träningsmässigt just nu är banne mig combatpassen på fredagkvällar med Jill, men jag hoppar den för att åka med CW till Skövde. Men vi ska ha kul vi också, får nog träning av allt spring mellan butikerna, mohaha :D!

Lördag blir det jobb, göttigt med lite extracash. Alltid välkommet, speciellt efter en shoppingtur... OM det nu blir något handlat...

Näe, nu ska jag nog knyta mig så man kommer upp imorgon, det är bara en halvtimme men jag är sååå morgontrött, kommer nog ha träningsvärk också så att....

//Ha de

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Hallojsen,
du den där meningen ska jag ta o kopiera o ta fram när jag känner mig down : D
Nu har jag tittat på alla dina vackra bilder. Vad härligt ni haft det, ljuvliga vyer att titta på. Den sista bilden var bland det finaste jag sett på länge. Leta upp ngn fototävling o skicka in den, du vinner direkt.
Visst var stepen kul igår. Magen gick inte av för hackor, aj aj. Man kanske kan se lite ok ut till beach 2008....
Blir ingen träning idag. Ska ha en 2 1/2 åring em o kväll. Vi ska ta en lååååång promenad senare.
Ha så gott o sköt om dig!
Kram Susanne

2008-02-29 @ 14:38:06
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0