Väldigt många dagar

Var väl ett tag sen man skrev här, har varken haft tid eller ork, men det är väl så det är ibland antar jag :/.
Vad har då hänt i mitt liv dom senaste dagarna? Inte så jättemycket, men för er få som kanske bryr er så kommer en liten snabbgenomgång, absolut inte i nån ordning men men...

Yrseln har försvunnit, SKÖNT! Nu handlar det mesta om jobb och att avreagera sig på BodyCombatpassen, det får mig att vilja lite lite till. Var på halvrealese idag, svårt å jobbigt som attan, men kul =). Träningsvärken imorgon kommer nog dock inte vara lika rolig, men så är det...

Det vita guldet som kom för ett par dagar sen är ju på väg bort igen *snyft*, jag som köpt nya skidor och pjäxor i dagarna, bilder kommer eventuellt senare, men jag gillar dom! Nu är det ju mest bara grått och trist, geggigt och halt ute, får ju en inte på bättre humör direkt...
Längtar såå till Åre, bara 1 månad och 7 dagar kvar, sen är man DÄR!

Fick reda på i onsdags att jag fått förlängt jobbet 2 månader till, skönt att veta att man har nån form av inkomst, visst bor jag hemma, men ändå... Så som jag har bränt den sista tiden så... Och imorgon är det dags för en tripp med mor min till götet, shopping shopping!

Har även hjälpt pappa en del med målningen i det nya huset, är ju HUR MYCKET SOM HELST att måla.. Mitt rum är iallafall nästintill klart, fondväggen blev för mörk dock :(, men det kanske känns bättre sen när möbler o.dyl är på plats, flytt sker första helgen i december.... Blir nog bra..

Har blivit några kort gjorda det sista, till farsdag och sådär, men har inte börjat med julkorten än, PANIK!!! Hur ska jag hinna med det är en himla bra fråga, får väl göra dom lite mindre avancerade, inte för att dom vanliga brukar va avancerade men ändå...
Pappas farsdagskort, blev rättså nöjd faktiskt, tack för ditt tålamod Anna...
(Färger osv. blev ju inte direkt så som dom ser ut i verkligheten, men men...)
image5

Tack för förra helgen Anna, att du ville spendera den med mig betyder mycket... <3

Mer saker har säkert hänt, men mitt minne, jösses!

Just det ja, Oden Cup började ju idag och i skrivandes stund börjar första matchen för Vartofta F17, önskar er lycka till tjejer, tänker nämligen inte sätta min fot där uppe i år.. Känner inte riktigt för det, det är mycket som det är...

// Emelie

Kommentarer
Postat av: Anna

Att du ville spendera helgen med mig betydde mycket för mig också, och jag kommer gärna fler gånger utan tvekan!

2007-11-19 @ 07:21:54
URL: http://www.nogg.se/tofta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0