Kunde vart en sämre dag, men kunde också vart en bättre...

Tjaa, vad skriver man om denna dag? Inte hänt något jättekul direkt, hemma från jobbet idag också, att yrseln aldrig kan släppa, JOBBIGT!

Gick upp vid 11-tiden idag, tog mig en välbehövlig dusch. Man blir verkligen ofräsch när man ligger hemma i sängen största delen av dagen, flera dagar i sträck :/. Efter de blev det lite frukost, typ två frallor, har inte haft nån riktig matlust sådär men något måste man ha i magen! Timmarna som följde efter detta minns jag inte vad jag gjorde, minnesförlust eller något i den stilen har nog drabbat mig... Sov nog en del, vad annars?!

Mamma å Claes skulle åka till Skövde för att köpa någon present till Linda som fyller år imorgon, efter väldigt mycket tvekande följde jag med. Hade hellre åkt till Anna, men de var ju inte mor min så förtjust i så... Jag kände att jag behövde se något annat än husets innerväggar, har bara hämtat posten de senaste dagarna. Men jag fick verkligen känna på färg, i början gick det bra, sen kom yrseln tillbaka. Ville bara hem Hem HEM! Hittade dock en farsdagspresent, så nu är det bara ett kort som ska göras också...

Sen var det slött å lite käk som gällde, tacotårta, MUMS! Tack Camilla för receptet :D, innan jag bänkade mig framför TV:n och IDOL, äntligen åkte Sam ut. Och jag säger bara Marie <3! Vilken röst och känsla! Fick en liten tår i ögat där...

En jobbig dag sett ur min synvinkel, vill bara att alla runt omkring mig ska må bra!

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra att du fick komma ut lite idag gumman, även om yrseln kom tillbaka så tror jag de va behövligt!
Jag mår bra pga dig gumman, glöm aldrig det!
Du betyder mest

2007-11-02 @ 23:20:02
URL: http://www.nogg.se/tofta
Postat av: Susanna H

Men oj vilken jobbig yrsel du har haft! Hoppas det börjar gå om...

Angående den ljusblåa bakgrunden jag har så är bara ett stort ark som jag har köpt. Sen har jag belyst det med tre lampor. Simpelt och billigt :D

2007-11-04 @ 16:53:31
URL: http://yeahsussu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0