Lucia

Min dag idag har varit bra, riktigt roligt på jobbet var det också!!
Jag å CW hade en riktig flumdag med julmusik på hög volym och mimning i mantlar och kolvstänger, tur att ingen chef såg oss! :D (eller gjorde någon det? jaja, vi jobbade ju samtidigt liksom :D)
10.30 var det dags för lussefika i matsalen, fick pepparkaka, lussekatt och biskvi, inga dåliga saker, lunchen 2 timmar senare var INGEN hit, var proppmätt :/...
Ett luciatåg kom när vi satt där i matsalen, ett gäng med ungar från något dagis, så söta! Vissa sjöng ju mer än andra om man säger så, men gud va härliga dom var! Sen kom tomten och gav barnen godis för att dom varit så duktigta, dom sken som solar :D.. Sen var det lotteri, jag vann inget som vanligt, men de fanns det andra som gjorde, även om många vinster måste gått till kvälls/nattskiftet... Men CW vann i slutet, precis innan det satt vi och pratade om att skulle hon vinna skulle hon ställa sig upp å ropa BINGO! men vi hann knappt säga det förns hon vann så det blev bara lite ljud från henne, men själva ljudet var inte litet, så alla vände sig om och skratta! :D Som sagt, de gjorde inte så mycket att jag inte vann, jag menar, de som gjorde de skötte ju det med stil! Wilson hann knappt in i matsalen innan dom  drog hans nummer, DET är TUR!!!
Efter fikat å lucian och det där så var det back to work som gällde, däremellan fram till lunch var det FLUM!! Men shit vad kul vi hade, jag säger bara LÖRDAG CAMILLA!!!! Då ska här flummasa till det dubbla betalda :D..
Efter lunch var det segare, men man får väl inte allt här i världen..

När jag kom hem var det meningen att här skulle göras julkort, men jag erbjöd mig att följa med mor min å handla istället, NOLL motovation och inspiration till att göra julkort, ahr inte många dagar kvar längre, SHIT!! Men sen när vi vart och handlat släppte det lite, gjort klart ett kort som var halvklart samt börjat på ett nytt, det ska bara på lite glitter och sådär,sen är de nog klart det med.. Kanske man hinner börja med något mer ikäll, annars får det bli imorgon, skippar träningen helt denna veckan...

Näe, nu är det "Bonden.." som gäller, ska kolla in deras små trippar, vissa kärlekstrippar, andra troligtvis bara för nöjes skull.. Men vi hade rätt CW vilka dom skulle välja iallafall...

Nästa vecka kanske korten kommer upp, om dom inte redan gör det ihelgen, jag får se...

Ha´re fint i VINTERVÄDRET, äntligen slipper man det där gråa, lagom till Lucia och allt, MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0