Sälen 28 nov

Nu har jag installerat mig någorlunda. Ska nog höja mysfaktorn lite mer på mitt rum, men de får bli i veckan, då är jag ledig medan resten av bunkergänget kör steg 1. Steg 2 börjar först nästa söndag, då är det slut på ledigheterna.

Varit grått, trist å regnigt här uppe, men idag har de börjat bli lite kallare med små små flingor som dalat ner från himlen, mysigt =) Väntar på lite kallare väder så snökanonerna får mullra rejält, sen så ska nog detta bli kanon!

HC-passet är inhandllat (kanske inte riktigt hade råd med det just nu, men whatever, man lever bara en gång så man får väl ta av sina sparpengar...) och gårkvällen tillbringades på Högis där Hofmaestro (stavning?) stod på scen, kul men sjukt mkt folk!

Hur som så bor jag i bunkern vilket är vida kännt här uppe bland personalen, man är aldrig själv iaf. Men mysigare ställe har man ju varit med om...

Fått strumpor, mössa å hjälm idag av skistar, de gillar vi! En uppblåsbar hjälm typ, tihi!

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Hej! Hoppas du kommer trivas där uppe!

Du får ju snö iallafall...ler

Men vi här nere får vänta!

ha det såå gött!!

Kramar//Anna

2009-11-30 @ 21:19:53
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0