3 önskningar i en...

Måste det blåsa varenda endaste dag? Jag har tänkt i flera dagar att gå ut å ta lite kort, låta kameran bli rastad nu när de är så fint ute, men de finaste är snart över och det fortsätter att blåsa. Jag får leva på hoppet att de lugnar ner sig lite, hoppas hoppas hoppas!

Emelie har för övrigt börjat träna igen, förra veckan var det:
Mån: BodyCombat
Tis: Core 30, Styrka 30 & Spinning 30
Ons: RPM
Fre: 5km jogging på berget (inget att vara direkt stolt över, men ändå)
Och min personliga träningsdagbok (i form av en pulsklocka) var nöjd, 102% fick jag veta i morses (vilket innebär att jag tränat mer än jag "behövt" i veckan)  och så fick jag en fin pokal =). Nu är jag ännu mer peppad!

Men de har inte gått smärtfritt om ni trodde det. Tror ni att jag har haft Träningsvärk?! Det har nog bara varit förnamnet, varenda dag har träningsvärken spätts på, har haft väldigt många vilande muskler ett tag, så enkelt är det, men förändringen har långsamt börjat. Sen cyklar jag lite då & då också, var inne i stan idag senast, bättre för mig, naturen å plånboken. 3 önskningar i en, perfekt!


I torsdags(valborgsmässoafton) firade farmor & farfar 50-årig bröllopsdag = GULDbröllop. Inte illa det. Kameran glömde jag hemma, men jag har iallafall ett foto (inte de bästa dock) på kortet jag gjorde åt dem, så tja, de är vad som visas från den kvällen...



I lördags var det baktajm med Malin, blev bara två sorter men dessa var inte helt lätta å krävde sin kvinna. Men vi lyckades mycket bra tillslut, fast de var på väg att vår ena kastrull fick yttligare en botten signerad Malin...
Sen fick hon sitt födelsedagskort, bara  månad försenat, men jag var faktiskt inte hemma när de var hennes dag. Bättre sent än aldrig har jag hört och jag instämmer ;)



Om cirkus en månad är det studenten. Min kära kusin tar studenten i år och jag har fått förtroendet att både vara chaufför av en inlånad cab samt att vara fotograf, kan bli en spännande dag, hoppas på BRA väder!

Bara sådär, huxflux!  NEJ, det är inte likt mig, inte för fem öre, men trevligt var det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska också vara fotograf vid studenten och balen :)

2009-05-04 @ 23:08:59
URL: http://annatofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0