Gul kiwi/Mangostan

Gul kiwi/Mangostan är de exotiska gästerna i provivafamiljens sommarupplaga och jag säger då de, vilken smaksensation (eller något i den stilen). Drack den till frukost idag för första gången och jag är fast, synd att den ska va så dyr, ett glas om dagen är liksom max för att inte bli ruinerad (inte jag som betalar iof, men man kan väl tänka på dom som gör det...). Hur som helst, mitt råd är att testa den, en riktigt härlig törstsläckare så här i sommarhettan. Kan inte denna smakcombo komma i saft eller nåt liknande? Undra om den andra nyheten (hallon/granatäpple) är lika god??? Jag får nog ta å testa..






Insmord å klar, snart väntar en tur till Tibro för Motorcross SM, blir nog både varmt och dammigt skulle jag tro, ska försöka att inte bränna mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0