I´m back

Hmm, skämt å sido, jag har tänkt å försökt skriva fler gånger MEN jag har inte kommit in på bloggen förns nu så jag gör ett nytt försök.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag har haft en släng av ordentlig hemlängtan, men nu har den dessbättre lugnat ner sig en hel del. Men visst är de tufft, speciellt för lilla mig som inte varit hemifrån så värst länge tidigare, men den är bara 2 månader kvar. Många men där, hmm.. Jaja, de är ett bra ord, ibland...

Vädret svänger massor, förra söndagen kom de en del snö igen, jippie! Idag tänkte jag ha lite fotografering, men vädret var piss så... Grått å tråkigt, imorgon ska de nog bli bättre(får kolla in yr), men då jobbar man ju såklart.

Igår var de avslutning på veckans grupplektioner, sista gruppen var lätt härligast. Vi åkte i skogen å blev snöindianer, gissa vem som blev hövding?! Japp, that´s right, ME! Vi hördes i halva backen, tihi!

Druvan önskar se lite bilder, får se om jag kan uppfylla denna önskan. Om inte i detta inlägg så blir de i nästa, jag lovar =)

Det har hänt en massa annat också, men jag kommer inte ihåg allt, de går i turbofart mest hela tiden. Men kan jag kanske uppdatera lite oftare så blir de nog great, behöver inte komma ihåg så mkt då :)

Ja just de, jag, Ann & Spider var i stan för 2 veckor sen, var en kul resa som innehöll mycket. Jag åkte på isvägen över Storsjön för första gången, coolt =).


Efter lite shoppande var det dags för fika, jag å spider slog på stort, macka å årets första semla. MYCKET smarrigt!



Sen var dets dags för ännu mera shopping, jag köpte nya skor å värmesulor. Också blev de en present till Elsa dit vi skulle på inflyttningsfest dagen efter. När vi shoppat klart packade vi in oss i spidermobilen och åkte hem. Ann hade nog de ganska trångt där i bak.... (lägg märke till fastbältningen av ölen...)




Fint väder och fin utsikt har vi emellanåt



Ha det fint folket, kul att ni läser min blogg =)


Kommentarer
Postat av: annaE

halloj!! fina bilder tjejen..å va mycket öl..

hi hi..kram annaE

2009-02-15 @ 16:53:30
Postat av: CW

Ser härligt ut!! mummsigt med semla:)!!

Hoppas allt är bra med dig! hemlängtan får man, det hör till lixsom, men 2 mån går fort!! som vi brukar säga KÖR BARA!! Kram

2009-02-16 @ 18:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0