Halvvägs

Då var hälften över - hälften är kvar, alltså har 14 blivit 7. Veckan resulterade i hela 54 jobbtimmar och MAX 1 soltimme, pust... Fick rycka in på Wrågården igår, annars hade antalet timmar stannat vid 48. Men det ger cash och sånt är aldrig fel, lika bra att passa på =). Dock gav det mig skoskav, kom hem med 5 blåsor på fötterna, eller nej, 3 förresten, 2 sprack när jag jobba... Fick börja med städningen efter ett tag då Henke förpassa mig bakom kulisserna eftersom jag knappt kunde gå, låna hans tofflor fick jag göra också och tur var väl det, men dom va lite stora, kloff kloff, haha =).

Imorgon börjar en ny jobbvecka med minst 44h men blir nog mer, 44h är liksom schemalagda, resten av lördagen och söndagen är Wrågården å där vet man aldrig riktigt när man slutar.. Gött att inte veta ibland faktiskt. På söndag fyller bror min 18, ojojoj, stor grabb nu. Måste inhandla något, inte helt lätt när han inte önskar sig nåt spec, förutom en shaker då men vad kan en sån kosta? Max 40spänn kanske??? Ett kort ska jag nog försöka få ihop med...

Imorgon blir det till att kolla in TK, ska bli spännande att se allt, sen får man se vad som händer...

Jag säger bara - OM 4 VECKOR! Åh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0