En mindre...

13 har blivit 12, men det är fortfarande långt kvar tills jag överlevt det hela. Än så länge är ju allt precis som vilken vanlig jobbvecka som helst, annat lär det väl kännas i slutet av veckan, då jag lär inse att det inte är någon vanlig jobbvecka, närmare en dubbeljobbvecka, väldigt NÄRA faktiskt! 13 dagar ska arbetas, i RAD.. Jag har avklarat en som sagt, 12 kvar innan lite ledigt, åh som jag längtar. Fast jag trivs rätt bra med detta också, att få jobba är inte fy skit, ska ha min semester om 5 veckor jag och vilken semester det lär bli, ohlala =).

Fick flytta lite på mig på jobbet idag, efter att ha stått på P1A i tre veckor blev jag tillfrågad om jag kunde ställa mig på småcylindrar. Lätt att jag gjorde, få lite ombyte sådär och faktiskt så är ju P1D min och CWs gamla radarparsplats.. Som jag saknat dig idag må du tro! Och, hör å häpna, har saknat PJ lite också... Varit så tyst på andra sidan, för tyst. Saknar dom gamla goda tiderna :/. Men dagen har gått fort, väldigt fort. Var nog längesen 8 timmar gick så snabbt.. Bara hoppas att snigeln inte hittar fram till klockan imorgon... CM & Gösta är tillbaka också, sånt gillar man =).

Hmm, när ska Emelie komma iväg och träna igen??? Har noll inspiration och då menar jag verkligen ZERO. Må detta vända snart, annars blir det tjockkläder på semestern... Måste ta tag i det hela, detta är inte riktigt likt mig, men jag har varit/är så trött av allt jobbande... Äh, inga undanflykter, nu ska detta tas tag i!

Kommentarer
Postat av: Töfta

Allt tar sin tid, du finner nog orken till att träna igen snart ska du se :)

2009-08-03 @ 23:51:38
URL: http://annatofta.blogg.se/
Postat av: CW

I miss you too! Ingen slår vårt teamwork=) Haha PJ den lilla rackarn ser man inte å hör inte längre, lite trisst som sagt hehe! Lyckos dig som har en härlig semster som väntar, kan du behöva nu när du sliter så;)! Träning, va e det? har t.o.m glömt hur man gör! titta inte på klockan så susar den iväg;) see you soon hoppas jag! kram

2009-08-04 @ 17:43:15
Postat av: AnnaE

Ja vad är träning???

2009-08-04 @ 18:33:40
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0