SOOOOL!

Vårsolen är stark, tro mig. Det stramar lite överallt i skinnet, men de är väl sånt man får ta. Att man aldrig kan lära sig.. Samma visa varje år, fast lika bra å passa på att få bort vinterblekheten och försöka rätta till hjälmbrännan lite. Om den var på innelistan i palatset så är den def. på utelistan i Hästhagen.

Träningen i tisdags tog halvt död på mig, benträningen gick bra, men jag har mer (otränade) magmuskler än vad jag visste fanns! Åh kondisen, shiet pommes. Under all kritik, måste försöka göra något åt den, förbättra den liite, så man orkar runt Rocksjön den 12:e maj. Jaja, det LÖSER sig =). Sista veckan med Jill börjar imorgon, jag (och många fler är jag övertygad om) kommer sakna henne. Hon har nåt som andra inte har... Stan är liten, visst, men ett hej är inte samma sak som ett rivigt träningspass med massa energi.. Nåja, det ska väl lösa sig det också. Är glad för hennes skull =).

Ska försöka komma igång med kortskapandet igen, 1 kort innan tis, 1 till innan torsdag också yttligare ett så fort de bara går.. Inspiration tack! Det svåraste blir nog det till farmor & farfar (det som ska va klart på tors), 50-årig bröllopsdag, det är inte illa det, men hur gör man ett kort passande till det? Hmmm. Tips mottages tacksamt!

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

De e bra Emelie, du tränar för mig också. Har tappat sugen helt, finns ingen inspiration till det fast jag såååååå gärna vill =(



Tips på kort. Oja, blommor o ingen stämpel. Du har ett busenkelt kort i min kort som kanske kan inspirera dig, tror det är inlägget föreg.(?)



Kram på dig o lycka till



PS Ska på träff på lördag o kan stämpla upp ngn studentstämpel till dig. Jag har även en fin text som jag kan stämpla till dig om du vill =)

2009-04-28 @ 18:44:39
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0