Home sweet home

Japp, då var man hemma i kommunen igen, helfestligt, eller kanske inte. Jag saknar redan palatsetfamiljen. Jobbet och sådär var man ganska klar med, men de är ju folket runt om som gör det. Jag ska sätta mig ner å skriva om säsongen i stort å smått med diverse bilder en dag när jag har tid och ork, men de får inte dröja för länge dock, minnet är bra men kort.

Synd är iallfall att det ska vara så långt till alla, jag menar Tandsbyn, vem vet var det ligger? Inte ens jag om jag ska vara ärlig, bara på ett ungefär, men de är typ 70mil dit, JAH, de bränner man ju på ett par timmar, NOT!
Well well, i sommar får vi slå våra kloka huvuden ihop å ses, här eller där spelar ingen roll, bara vi ses =).

Hemresan igår var lååång men flöt ändå på ganska bra, förvånansvärt bra faktiskt, tills vi hade 4 mil kvar, i höjd med Stöpen.. Då var det dags för mig (givetvis var det jag som körde) att få punktering (pappa har aldrig fått någon punktering bortsett från pyspunka, och han har haft sitt körkort 26 år mer än mig, va fan).. Så de var bara att styra in på närmsta väg, inte så många meter som tur var, och börja riva ur all packning ur en koffert som var fylld till bristningsgränsen för att byta däck.. Och NEJ, det var inte pappa som gjorde allt å jag titta på. Han tog fram grejerna å hissa upp bilen, sen gjorde jag resten, mohaha, de trodde ni inte va???!!

Imorgon är det träningspremiär.. Klockan 8.00 och 1,5h framåt ska jag träna, 30Core, 30Styrka å 30Spinning... Hur jag kommer må efteråt, de är en annan historia, rapport kanske kommer.. Jaja, jag ska iallafall ändra den livsstil som jag haft de 4 sista månaderna med mindre fika å godsaker å mer motion. Och försöka bibehålla den friska luften varje dag. Det ska nog gå bra, bara man får vara frisk så. Fast å andra sidan BÖR jag ha haft mitt för i år..

Det blev mycket text å inga bilder.. Men det kommer, så snart jag landat, tvättat å fått ordning på tillvaron igen.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: annaE

hej tjejen å välkommen hem!förstår att det

känns konstigt..tar ett tag innan man landat.

vi måste träffas och fika nån dag på

stan.vi kunde ju

höra med cm å cw också!kraam annaE

2009-04-21 @ 21:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0