Back

1 månad sen, vad säger man? Uruselt Emelie! Men jag har inte haft lust, eller tid för den delen, vart jag gjort av den det vet jag inte, veckorna går fort. 3 månader å 20 dagar till jul för att nämna ett exempel, shiet..

Well well, vad som hänt den senaste månaden är av mindre intressant värde.. Har faktiskt scrappat litegrann och bakat, kors i taket.. Orkar inte skriva så mycket om det så bilder kommer istället..

Har skickat in ansökan också, väntar på svar, hmpf :S. Känner att jag och parker ibland är väldigt klara med varann, samtidigt som det är gött med ett jobb, jaja, vi får se..

Kort och bak var det ja..
Tar väl bror mins födelsedag först....

Chokladpavlova

Testade min kakbok som jag fick när jag fyllde 20, Leila bakar, en farlig bok :P

Kortet blev som följer (ihopsnickrat på 15min, max)



Envecka senare fyllde bananen 33 så jag bakade lite till honom med, därifrån finns inga bilder, men det blev en "hallonroyale med lime"-paj även den ur min nya kakbok samt en ananaspaj, gott som bare den!
Kortet som jag försökte göra blev väl ok, hade grymt med tidsbrist! Limmet hade inte ens torkat när han fick det (oviktigt vetande..), med dom förutsättningarna får jag väl vara nöjd helt enkelt...


CWs kort hamnar i nästa blogginlägg som jag lovar att det inte ska ta 1 månad innan det kommer, det kanske kommer redan imorgon.. Har lite annat att fixa med innan det är TV-kväll!
19:30 Sjukhuset
20:00 Idol
21:00 Heroes

Mohaha, I löööv september då alla serier börjar :D Och program överhuvudtaget, slippa alla trökiga repriser och TVprogram som inte håller måttet för att ha något att kolla på... Har aldrig kollat på Tv så lite som denna sommar, och då har det ändå varit OS!

Just det, ett Nintendo Wii har jag införskaffat mig också, fick faktiskt träningsvärk av WiiSports, otränad?? Givetvis!


En liten parantes bara, jag och CW äger när det gäller Teamwork!!


Ha det fint!!!

Kommentarer
Postat av: Töfta

Nice tårta du fick till, den ser riktigt smarrig ut!Och dina kort är lika fina som alltid :)

2008-09-05 @ 00:21:16
URL: http://annatofta.blogg.se/
Postat av: SusanneSj

Hallå,

kul att höra från dig.

Du verkar allt må bra du : D

Snygga kort har du fått till också, jättekul att se.



Hmmm, har du liksom jag tagit en lååååååååång paus från Form?

Vet du om Madde slutat?



Har också testat Wii. Riktigt kul spel.



Ha så gött o ta hand om dig!

Kramisar Susanne



PS Vann du fototävlingen?

2008-09-05 @ 13:48:00
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0