Kortet...

Kortet jag pratade om till CW har jag varit seg med att lägga in från kameran, men nu är det gjort och då är det väl dags för detta lilla inlägg att bli till..

Börjar väl helt enkelt med kortet som kommer att få visa sig på flera bilder då kortet är vikbart...






Många bilder för ett litet futtigt kort, dessutom inte så himla bra, men jag ville ha någon bild på kortet och det var sent på kvällen dagen innan och... Tja, Emelie hade inte planerat så bra helt enkelt...



Annars är det äntligen helg!! Har sett fram mot den hela veckan, inte för det händer något speciellt utan bara för att vara ledig! Förra lördagen ägnades åt shopping med stort S, shit vad ont jag hade i mina händer av alla tunga påsar, men nöjd är jag.. Missa Panduro dock, får ta de via nätet istället!

Jobbmässigt har det varit riktigt mycket runthoppande för mig, aldrig en hel dag på samma ställe denna veckan, möjligtvis i måndags... Hoppas nästa helg leder till något, känner att jag snart börjar bli klar med montering utav cylindrar. Är väl i och för sig inget större fel förutom att det är enformigt, det genererar ju liksom i pengar,  men det finns annat som tar på krafterna också... OCH pengar är INTE allt..

Blir nog en del TV-spel i helgen tror jag, och muffinsbakande! Morsan har beställt, men jag ska minsann smaka! Mumma, I HOPE!!!

Ha det göttigt

Kommentarer
Postat av: Töfta

Åh muffins, de lät sjukt gott måste jag säga, och du är säkert grym på't :D

2008-09-12 @ 21:20:41
URL: http://annatofta.blogg.se/
Postat av: SusanneSj

Tack :D



Allt e bra. Har t o m gjort min första träning på FORM på evigheter. Har var på konsultation hos Jill och hon har lagt upp träning för mig. Nu vill det till att hänga i.



Supersött kort. Mottagaren måste blivit glad.



Handlar du dina scrapsaker på Panduro?

Ett tips är att de är dyrare än andra + att de ej har samma utbud. Gå till Scrapaddicted eller Brunkullan, finns MASSOR med kul.



Ha en go söndag!

Kram

2008-09-14 @ 13:12:33
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: CW

Motagaren blev muche Glad för det fina kortet=) Sitter på kylskåpet där alla kan se;)

Jag sitter här hemma och håller tummarna för dig, det går säkert bra=) Vem vill montera cylindar hela livet, NOT! sleep God EM! Kram



P.s jag för ju inte säga muche bra, jag är ju svenska, med det gör jag ändå för att reta chefen Moohaha

2008-09-19 @ 23:11:43
Postat av: SusanneSj

Tjabba!

Japp, efter samtal med Jill så e jag på gång igen. Har ont o så där men det är bara att köra vidare, ngn gång blir jag nog bra.



Kram

2008-09-24 @ 19:15:54
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0