En härlig morgon

Morgonen startades med en härliga lånpromenad genom Torbjörntorp och hem, en promenad på lite mer än en timme i vackert väder kändes skönt. Frisk luft, (förutom ute vid Skövdevägen då, det kändes verkligen skillnad) och lite småfruset, nu vill jag bara ha det VITT på backen också så är jag nöjd :).
Efter promenaden var det dags för frukost, en tallrik gröt med äpplemos, mandlar och mjölk och ett stort glas Oboy, mums! Sen tog jag mig ett långt, skönt, skummigt bad, synd att man ska vara så lång bara, badkaret är för kort :(. Men man kan väl inte få allt.

Nu har jag ringt ett samtal, spännande må jag säga, jag skulle fundera lite och ringa om en vecka igen, men jag tror banne mig att jag gör de, men det är långt bort och ingen garanti för att jag får återkomma... Ska väl prata lite med mina päron, dom brukar kunna ge en något råd iallafall.

Ikväll blir det BodyCombat med Pernilla, jädrar i mig vad jobbigt de kommer bli, MEN det är bra träning vill jag lova och såå himla kul, jag är biten igen, mohaha!

De tre sista korten gick bättre att ladda upp idag så ja, jag gör väl de ifall nån liten ensam stackare vill kolla(fotograferingen är inte den bästa). Tack Susanne för dina vänliga ord, dom värmde något enormt. Kanske ska lägga beslag på Sebbes rum nu när han åker till pappa och börja med mina julkort! Ett måste om jag ska få klart några i tid....

Ha de gott folket! Sköt om er..






Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Det lät skönt m den promenaden. Gick på berget igår o det var sååå ljuvligt.



Här händer det grejer minsann. Återigen jättefina kort. Det är jättekul att få beskåda dina alster.



BodyCombat, jösses, skulle nog inte kunna gå på 14 dagar efter det. Men men, jag kör mitt yoga o det funkar. Ska våga mig på annat efter jul om arm tillåter.



Passa på att komma o fynda lite scrappyssel på lördag på studfrämjandet ; D



kram på dig

2008-11-17 @ 18:50:15
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0