Borta bra...

.. men hemma bäst.. Det ligger nog något i det. Är snart tillbaka i jobbvardagen igen, eller vadå vardag? Jag ska börja jobba KVÄLL, hela maj ut är det kvällsjobb måndag-torsdag, med 3,5 dagars ledigt varje vecka visserligen, tihi! Men Susanne, det innebär att du INTE kommer få sig mig på Form på ett väldigt bra tag, sorgligt men sant...

Har haft en superhelg i Kungshamn, okej det kunde blåst lite mindre, men gött har det varit, solat har jag gjort, åkt båt också, fotat har jag gjort men det jag tycker är mest värt att notera är att jag har BADAT! 2 gånger om dessutom, både igår lördag och idag söndag :D.. 10 maj, det måste vara något slags rekord för mig vad gäller bad i havet :D.
Henke kom ner igår, härligt. Stannade kvar lite längre än pappa å anette idag och bara hade det gött, åkte in till Smögenbryggan och köpte fyllda baguetter samt rökt makrill, intog dessa på en klippa med utsikt över Hovenäset med solen skinandes för fullt, kan det bli så mycket bättre :P ?

Ett litet smakprov på helgen som gick om någon undrar om jag hade det bra :D


















Kommentarer
Postat av: Anna

De ser ut som om du haft underbart måste jag säga! Kul att du fått ta två dopp redan i havet! Är riktigt avundsjuk på dig!

2008-05-12 @ 09:26:30
URL: http://www.nogg.se/tofta
Postat av: CW

shit det såg ju riktigt vamrt å gott ut i havet:) Hoppas du mår bättre nu tösabiten! det va tomt utan dig i gårkväll, bara massa grabbar, saknade lite brudkött=) trevlig helg!! puss å Kram

2008-05-16 @ 15:44:54
Postat av: SusanneSj

Tror jag är lite snurrig... har vart här o tittat på bilderna men glömde tydligen att lämna ett litet avtryck.

Det så grymt härligt ut hörru du. Nu längtar man än mer till sommar och semester.

Det är dåligt m träning på FORM för min del. Nu promenerar jag ca 5 ggr/vecka så tränar gör ajg ändå, men lite styrka skadar aldrig.



Men du, ska du ENBART jobba kväll? Det lät inte kul i mina ögon.

Sköt om dig och ha så gott!

Kram

2008-05-21 @ 22:10:07
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0