Beroende...

av internet :P... Nej, riktigt så illa kanske det inte är, men vad man använder nätet till mycket! Ute på Flaken har det inte funkat sen i torsdags, inget världskrig i och för sig, men man blir lite smått handikappad när det inte fungerar.. Internetbanken kommer man inte åt dvs. ingen laddning av mobilen, okej man kan åka å köpa i en affär, men orka... Boka träningspass funkar ju inte heller, ingen koll på vad som händer i världen har man och vad ens kompisar gör, msn fungerar inte heller, visst, det kan förvisso vara rättså skönt ibland, men det är rättså irriterande när det INTE fungerar!

Har gjort klart husvagnen till mormor och morfar, har inte nämnt det här, men jag fick mig en liten utmaning, att göra ett kort som såg ut som deras husvagn, den fyller 40 år i år, det är inte illa :D... Någon bild har jag inte här, så det kanske dyker upp någon annan dag. Det tog tid, men det var det värt... Har en hel del kort och fixa nu egentligen, många som fyller år i maj samt konfa och mors dag.. Vi får väl se hur de går...

Vädret gillar jag väldigt mycket ska nämnas! Men vem gör inte det?! Sol, varmt och gladare folk...

Eftersom jag inte kunnat uppdatera så har ni inte fått veta förra veckan stora samtalsämne, jag säger bara jv*la Parker!

Började idag, vi får se hur det går... Hoppas jag klarar det...

See ya!

Kommentarer
Postat av: Anna

Är bra nyfiken på det där husvagns kortet du skapat. Kan tänka mig hur fint de är, jag har ju sett dina tidigare kort :)
Hoppas allt löser sig på Parker!
Ha de kalas bäst!
kram

2008-05-06 @ 20:16:14
URL: http://www.nogg.se/tofta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0