Så var man igång igen

En ny vecka har tagit sin början vilket betyder nya arbetsdagar och även lite nya träningspass samt annat smått och gott.. Veckorna springer verkligen iväg, känns inte som det var länge sen jag var i Sälen, men jösses, det är hela 4 veckor sedan! 12:e veckan på året vilket betyder att det bara är 40 kvar, "bara" :P...

Gårdagens tripp till stan var verkligen lyckad, myys :D. Dags imorgon igen, me LIKE a lot! Känns bra, myschet bra som det skulle sagts på jobbet, vissa är typ blinda, men det lever jag på så länge det går, enklast så... CW vet, och det är huvudsaken, right?! Det räcker i alla fall gott för mig..

Vad är det för väder vi har fått? Igår var det ju VÅR och idag, tja.. Så här mycket vinter har det väl inte varit här nere på hela denna vintern, Eller?!

Tog mig an sista Bodycombat-passet alá release 34 idag, nästa Combat för min del är det nytt nytt nytt som gäller och minst lika mycket huvudbry! Men man kommer på det efter ett tag, de blir finemang det!
Annars har inte dagen bjudit på så mycket, magen börjar komma till rätta igen, skööönt. Däremot så börjar baksidan krångla, måste se till och bli duktig igen, MYCKET duktig! Annars blir det inte roligt alls :/. Har varit förbaskat trött idag, men jag tror jag lyckats hålla mig glad ändå, lättare nu för tiden :).

Ska försöka råda bot på min trötthet genom att låta John Blund fånga mig... Vi hörs kanske snart igen....
Tack Susanne för dina ord, att få beröm av ett proffs är inte dåligt! Och det värmer något otroligt mycket!

Ha det bra i vintervädret....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0