Ett KORT!

Har inte haft någon ork till att blogga.. Har inte kännt mig kry på nästan hela veckan, magen har krånglat och som man ofta säger, fungerar inte magen fungerar ingenting.. Precis så har det kännts det sista. Träningen i fredags fick till och med stryka på foten för vila och KORTSKAPANDE!
(kass kavlité jag vet, men lite kanske syns...)

image101

Gårdagen började tidigt.. Gick upp 04.30, på en LÖRDAG! Jobbade 05.30-11.30 sen fick det vara nog.. Drog mig hemåt och tog en skön dusch innan jag lade mig och sov en timme, sen var det dags att göra sig i ordning och försöka få ordning på kortet som inte var klart, det var en kamp mot klockan, MEN jag lyckades få med mig det KLART till mormor, hon blev glad, alltid kul när man kan glädja någon!
Kvällen tillbringades hos mormor och morfar med massa god mat, fika, godis, chips osv... Åt alldeles fööör mycket! Resultatet i melodifestivalen var inte helt oväntat, mitt tips faktiskt, och tja, det är en helt okej låt... Kunde nästan alla låtar utantill INNAN finalen, det talar väl för sig själv hur mycket vi lyssnat på dessa skivor i veckan på jobbet! Lördagsjobb innebär musik på HÖG nivå!!!

Varit ute en sväng med kameran idag, detta har inte helelr legat nära tillhands det sista. Har lämnat in blixten också, den har inte fungerat på bra länge nu, så om någon vecka får jag tillbaka den, bättre fungerande hoppas jag :D.

Dags för en tur in till stan nu, trevligt trevligt.. En promenad kanske?
Imorgon är det en ny arbetsvecka igen, men bara 4 dagar sen är det 4 dagars LEDIGT! Så gött det ska bli :P...
Träning blir det nog också en del hoppas jag, Bodycombat imorgon, Bodypump release på onsdag, ajajaj :P och Step up samt magiform på torsdag, fullt upp typ.. Men man mår så mycket bättre av att träna..

Ha det fint nu vänner!
Soliga kramar

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Halloj!
Titta titta!!! Du är ju jätteduktig Emelie, mormor måste ha blivit så kanonglad. Jättesött kort. Den stämpeln var för söt.
Det är inget vidare när magen krånglar, hoppas du känner dig bättre.
Jag var på PARTY i fredags på Form, oj oj, det VAR kul : D
Jag har bokat ett antal träningar denna veckan så vi lär synas.
Kramar till dig

2008-03-16 @ 19:46:17
URL: http://susannesj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0