Det var ett tag sen

som jag skrev här... Men det har sina anledningar, många sådana... Dåligt med tid, ork och inspiration och mycket av träningar och annat som jag knappt vet själv... 4 träningspass i veckan som gick, nästan stolt, eller stolt är väl fel ord, men men, ni förstår nog vad jag menar.. Fast det har behövts också, i tisdags bjöd Klas på semlor på jobbet och i fredags bjöd vår praktikant på tårta, det där med beach 2008.. Jag vet inte jag... Nya tag imorgon, Best of Bodypump med Jillan och Madde kan ju inte bli mer än JOBBIGT! Men det ska väl vara det för att ge något, spinningpasset med Jillan igår var hemkst, snacka om dålig kondis, men man kämpar på på något konstigt vis, har man en hysterisk person som skiner som en sol framför sig är det svårt att göra något annat..

Annars har det väl inte hänt alltför mycket i veckan som gått. Jobbet orkar jag inte surra om alltför mycket här denna gången, men det har bjudits på en del stora brön i veckan med mycket skratt som följd, som vanligt! Skulle aldrig kunna va kvar utan alla dessa goa människor och alla skratt :D.

Helgen då.. Jo, fredagsordningen var återställd igen, inte kört BodyCombat på hela 3 veckor, Katastrof! shit vad trött jag blev, men fick beröm för min teknik av Jillan, satt otroligt fint! Man blir helt klart tröttare ju bättre teknik man får.. Det är det som är så "bra" med det passet, mohaha!

Igår var det som sagt spinning, sen sov jag en del på dagen.. Sen var jag taxi, morsan å bananen skulle på fest, Gris-Nils med jobbet, jag hoppade detta, tur var väl det... På kvällen var det andra chansen, halvt skräll även i denna omgång.. Men jag hade ganksa mycket rätt ändå, tihi! Gillade kvällen hursomhelst, snart igen hoppas jag :).

Snart ny vecka, vart tar tiden vägen egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0