Tillbaks i vardagen

med buller å bång...

2 veckors semester är för LITE! Alldeles på tok för lite, eller hur CW? Och nu när de fina vädret kom, igår var det minst 28grader i plåtlådan... Vem orkar jobba ordentligt då? 28 grader då är de ju bikini på plajan som gäller för att citera CW, och hon har rätt, så himla rätt!

Var inte riktigt lika hett idag, iallafall inte på morgonen.. Men framåt 10, uscha.. TUR att det finns fläktar, även om deras inverkan har smärre effekt..

Vaknade inatt alldeles genomsvettig, så varmt det var! Fläkt och öppet fönster räckte inte alls. Nu verkar det ha kylt av det lite, nästan "kallt" tihi... Skönt är det, fixar inte riktigt värmen när man inte kan bada och svalka av sig. Jobba??? Pust, det ska vi inte tala om!

Drömde en helkonstig dröm på morgonkanten mellan snoozingarna... Kändes så himla bra när jag vaknade, något slags lyckorus, varför vet jag, men det var en DRÖM. Skulle samma sak hända i verkligheten skulle INTE känslan efteråt vara densamma. Det skulle inte kunna finnas någon möjlighet. Sitter här och kommer på mig själv att ju mer jag funderar, ju mer overklig känns drömmen.. Så långt borta på något vis, men ändå så.... I alla fall, personen i fråga saknar jag verkligen, hon har ett hjärta av guld, det önskar jag verkligen att hon visste!

Har tänkt mig kusten i helgen, men vädret ska ju vända lagom tills dess verkar de som, piss piss piss! Får väl se hur det blir med det, trökigt ordentligt om de regnar.... Ett bad med Madde på fredagen kanske inte är såå tokigt ändå? Jag menar, ta vara på sista dagen liksom...

Har inte rapporterat något från Grekland, det finns så mycket att skriva om så jag orkar inte.. Någon bild kanske man kan ta istället....

                     
                             
                             
                   

                   

En väldig snabbresumé, men ah, så är det...


Ha det fint folket...
Själv kan jag nog snart börja kalla mig för förste gräsklippare här hemma!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet inte om tjejen i din dröm är jag. Men du ska veta att jag saknar dig i alla fall, stunderna tillsamman med dig värdesätter jag <3

2008-07-29 @ 21:36:33
URL: http://www.nogg.se/tofta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0