Stilla

Japp, det är nog ungefär så det är här i min lilla blogg.. Men jag har semester och ingen vidare lust att skriva, faktiskt.. Dessutom är det ju sommar och mer tid spenderas ute eller borta..

Min 20årsdag var mkt bra, först sjöng ett gäng för mig på jobbet och jag fick paket.. Så snälla är vissa av mina jobbarkompisar.. Sen fick jag gå runt med en flagga i miniatyr på vagnen hela jobbdagen, kul!
Väderutsikterna för denna dag var inget bra, inget bra alls faktiskt.. Och visst kom det en hel del skurar.. Men efter 4 (?) var det banne mig uppehåll reseten av dagen/kvällen.. Solen orkade sig fram också, perfaperfa!
Fick massa fina och bra presenter, bra med önskelistor :D. Orkar inte rabbla upp allt här, men jag är mer än nöjd.. Man kanske ska fylla 20 lite oftare??? Ett superfint kort fick jag också, av Susanne, det är det som ska vara en "beställning", tihi.. Bra Susanne :).



Annars har jag mest softat nu när jag har min första semester... Var i Jönköping igår och letade bikini, hitta en som var ok.. Måste ha ett ombyte nu när jag åker!

Ha det fint!
Nu ska jag käka lite frukost och sen... Ja sen blir det väl till att tvätta och börja packa :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som du hade en mycket bra dag måst jag säga :)

2008-07-14 @ 12:10:08
URL: http://www.nogg.se/tofta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0