Tack...

... för igår CW!
Var riktigt kul och trevligt tyckte jag, får vi göra om fler gånger.. Måste få bättre "%" på medelnivån, haha :D. "I wanna rock´n roll all night!"
Och JA, jag vet att jag har inlevelse när jag spelar TV-spel, men jag hade kul, något som du verkade gilla i alla fall.. Tacopajen var urmumsig, lite svårt att ta första biten, men det gick ju tillslut... Allt det andra var också mumsigt, vi var duktiga och var relativt nyttiga också :D.
Förresten CW, jag fick ingen Guitar Hero-arm, lyckades klara mig utan det... Men igår, shit vad ont det gjorde, fast den armbågen är knäpp sedan innan så de kanske inte, om man tänker efter, var såå konstigt, eller också var det det? Jag är nog inte riktigt normal nånstans...

Idag sov jag relativt länge, kollade på damernas Super-G och sen damernas skidskytte, äntligen ACO :D. Sen fick jag tummen ur, äntligen, och satte mig ner för att börja med ett kort till farmor som fyller år på fredag, men SHIT! Jag var varkligen TOM på idéer så jag följde Susannes råd och kollade runt lite på nätet, hitta något som var helt okej och som jag skissade av lite snabbt. Tror ni att det blev som skissen? I vanlig ordning, NEJ!
Sen kollade jag på herrarnas skidskytte, bra kört och skjutet Ferry! Sen vart det käk, diskning och ÄNNU mera TV, herrarnas handbolls-EM närmare bestämt.. Har varit något av en TV-nörd i helgen, men någon gång måste man väl få vara det, eller?!
Tog en väldigt skön dusch efter utklassningsmatchen och sen skulle jag hjälpa mamma att framkalla bilder, men vad händer när hon ÄNTLIGEN bestämt sig för vilka bilder hon ville framkalla och jag startat uppladdningen?! En propp går så det blir becksvart på hela övervåningen, YEAH! Sen krångla datorn och nätet så jag höll på att bli tokig, datorer SKA bara fungera! Ty p som bilar... (Alltså, en data ska ju inte fungera som en bil, men... Datorer och bilar ska bara fungera!)
Men tja, jag fick igång det sen och sedan dess har det stått på, uppladdningen har inte kommit halvvägs än, seeegt! Så det får väl stå på hela natten antar jag :/.

Fick ett sms av druvan förut, hon hade äntligen fått igång nätet på sin mobil igen så hon hade läst min lilla blogg och upptäckt att hon var omnämnd... Det klart druvan ska vara med! Du är en riktigt gó "druva" :D. Du får akta dig så du inte blir uppäten :P

Gjorde klart kortet till farmor precis. Blev som sagt inte alls som skissen, dessutom är det väldigt, väldigt simpelt! Men jag blev ganska så nöjd ändå, i alla fall om man tänker tillbaka på starten jag hade... Tog ett kort på det så ni kan få se hur det blev, någorlunda i alla fall.. Ser ut som det har fått sig en törn på mitten ungefär, jag vet inte riktigt varför det ser ut så för det är inte verkligheten...image56

Imorgon blir det BodyPump igen, hade tänkt mig cykel alá magiform först, men dels är näsan min fortfarande snorig och dels så ska jag köra magiform på bollar 45 min på tisdag så magen får nog sitt ändå skulle jag tro... Ska göra mitt bästa imorgon så får vi se vart det slutar..
Förresten Susanne, varför skulle inte du kunna köra BodyCombat förns till sommaren? Kan jag köra BodyPump kan nog du köra BodyCombat, eller ligger det något någonstans och gnager?

Tusen tack för alla kommentarer ni lämnar efter er, är så kul att läsa, fortsätt mer än gärna med det :D.


*God natt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0