Så vart det igång...

Mitt så kallade nya liv har tagit sin början.. Så mycket har väl inte hänt egentligen idag förutom att jag tränat och ätit hyfsat bra saker.. Inget godis, fika o dyl. idag iallafall. Diskat och lagat mat har jag också gjort, det börjar ju bra :D.  Men ska inte gå ut för hårt, det nya livet ska pågå i mer än bara några veckor..

Träningen idag bestod av 45minuter spinning, lagom att börja med sådär tyckte jag efter julledigheten. Det gick bra, benen fick känna på rejäl mjölksyra på sista låten och det var KUL att träna. Jag skulle lätt kunna träna imorgon igen, men som sagt, mer än bara några veckor. På onsdag är det en ny BODYPUMP-release och jag ska gå på detta för första gången! Frågade Jill förut om hon kunde hjälpa mig lite innan på onsdag, hon kollade väldigt frågande på mig så jag fick förtydliga lite. "På BODYPUMPEN alltså, jag ska testa något nytt, har aldrig varit på det förut". Minen och kommentaren hon gav där va sådär góa som bara hon kan ge, hon tyckte det var "konstigt" att jag aldrig varit på det förut, fast sen rättade hon sig själv lite.. Men hon mena väl att jag testat typ allt där nere också har jag aldrig varit på detta, jaja.. Jag HOPPAS jag får lite hjälp iallafall!

Pratade med CW en hel del på jobbet idag, tack för att du lyssnade, det kändes gött att bara få prata av sig en del! Och precis som jag förstod hon ingenting hon heller efter vad jag berättat, hon är på min sida, känns OERHÖRT SKÖNT måste jag säga. Sista 1,5 timmen va lite jobbig, men det gick rättså galant ändå, som sagt, jag väljer själv vad som ska få slösa MIN energi!

Ska gå och göra tandläkaren lite gladare nu, tandtråd, tandborstning å floursköljning, duktigt Emelie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0