Premiär :D

Idag är det lördag vilket betyder att det är en dagen jag FÅR vara lite onyttig på så denna dagen har jag väntat på hela veckan för mamma lova semlor vilket det också blev, premiär för i år :D! Göttigt värre :D.
image51
Har ätit lite godis idag också, men nu efteråt mår jag illa. Ett bra tecken kanske?! Har lyckats hålla mig borta från sötsaker och fika sen i måndags, tackade tillochmed nej till Wienernougat igår och dom GILLAR jag verkligen. Tog en förut, men det var konstigt nog inte såå gott... Hmm, det här verkar ju gå bra!

Som sagt lördag idag, trodde jag skulle vara lite ledig, men nope. Det vart jobb idag också.. 05.30-11.35 för att vara exakt, lite extra cash skadar aldrig. Jag och CW monterade lock så att skjortan stod rätt ut, tihi! Men att vi ska va så feppliga (framförallt jag) och tappa allt på golvet när man har sååån träningsvärk! Fast igår var ännu värre, tappa saker igår å toabesök var fan i mig öken.. Folk på jobbet skratta åt både mig å CW, men tja, det bjuder vi på, vi har ju i alla fall TRÄNAT ordentligt! Annars hände inte så mycket på jobbet varken igår eller idag, vad jag kan komma på i alla fall. Det jobbigaste har vart den förbaskade träningsvärken...

När jag kom hem från jobbet var det som sagt premiär för en semla, sen kollade jag lite på herrarnas slalom och damernas storslalom sen somnade jag, eller rättare sagt, jag halvsov under sändningen också... Sen vart det käk och sen har det inte blivit mycket mer gjort faktiskt..

Gårdagen då, jo jag gick på combaten. Skulle ju testa om det går att träna bort träningsvärken. Jag vet inte, för borta är den inte, men det har inte blivit värre, snarare tvärtom tror jag så det kan ju ha hjälpt :D. Armarna gick som bare den det sista, men jag störde mig på gänget av "småtjejer" som tjötade när Jill prata samt under stretchen, visa RESPEKT ffs!
Passet var riktigt jobbigt med träningsvärken å stelheten i början innan man var uppvärmd, styrkan som är rent ut sagt SKITJOBBIG annars var något jobbigt så in i h*vete igår, träningsvärken satt ju liksom även i armarna... Jill fråga om jag kände något från i onsdags igår när jag kom, de kunde hon ju räkna med! Men hon tycckte det såg bra ut och hon sa även att det inte såg ut som att jag aldrig varit på BodyPump förut, jag bugar och bockar, tack tack! Hon kan konsten att få en å dra på smilebanden :D. <3

Imorgon blir det en slappdag, kanske att jag åker in till pappsen en sväng. Han ringde förut och frågade om jag ville komma in, han var ändå själv, eller själv å själv, Sebbe är ju där, men han sover nog bara ändå så.. Kan bli trevligt, men INGEN fika. Det ska jag va stenhård på!

Funderar på att klämma ett pumppass på måndag, så att jag kan få lite träningsvärk igen tänkte jag, den börjar bli lite klen :P... SKOJJADE ALLTSÅ!!!

// Bye

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Shit pomfritt! Det kändes om man så säger. Jodu, toan har inte varit ngt vidare kul att sätta sig på, Rackarns vad ont det kan göra att sätta sig.
Men imorgon kör vi på igen, ska bli jättekul.
Men du, inte behöver du avstå från godis och sötsaker!!!!???
Kramis och syns imorgon

2008-01-13 @ 18:28:03
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0