Peter är avundsjuk....

Ja idag är det lätt långt ner till golvet, det fick jag känna på på jobbet. Tappa saker idag var absolut ingen hit! Benen och baken var inte alltför förtjusta i detta. Träningsvärk är bara förnamnet MEN jag kom upp ur sängen imorses, bara en sån sak. Dock tror jag att morgondagen kommer vara ännu värre! Jag ska inte va negativ, men av egen erfarenhet vet jag att den andra dagen med träningsvärk alltid är värst. Så vi får se om jag kommer ur sängen, funderar på att riva av ett BCpass imorgon för att försöka träna bort träningsvärken, låter ju helgalet men jag har hört att man kan göra det. Sant eller falskt? Kanske dags att ta reda på det? Vem vet?! Jag vill frågan är bara vad kroppen vill....

Jobbet idag då, den ständigt återkommande MEN nästan obligatoriska punkten... Peter var avundsjuk idag, jag och CW småretades med honom för detta, han visste inte riktigt vad han skulle säga. Varför han var avundsjuk? Haha, ärligt, jag minns knappt! Men kul hade vi åt det så något måste det ju ha varit!
Annars hände inte mycket på jobbet, idag hade vi ju att göra i alla fall. Men den där 40storleken höll på att knäcka både mig och CW, fast vi är numera proffs på låscylindrar, nästintill typ :D.
Peter, jag kan ju bara säga att du hade rätt igår/idag och det BLEV tråkigt, ordentligt också.. Kanske att det blir kul igen, kanske inte. Nästa vecka blir oerhört tuff om det inte vänder...
Glömde nämna om våran rasthobby igår, vi satt och letade stavfel i en pizzeria"matsedel".. Det var inte ETT eller TVÅ fel utan FLERA STYCKEN! Salla, salld, gorka, färskapaprika m.m. Men det vi skratta mest åt var nog en "rätt" som hette "NÖT I BRÖD"! En nöt i ett bröd???? Vem vet :D...

Mitt nya liv då? Hmm, inga sötsaker idag heller (förutom oboy då, men det kommer jag aldrig räkna eftersom jag varken dricker mjölk, the eller kaffe så... I alla fall inte än på ett tag.. Kan inte dricka vatten jämt). Hade med ketchup till lunchen på jobbet (tortellini och köttfärssås) men jag använde den inte, ett steg i rätt riktning.. Hade med den ENBART för Sandras skull eller något i den stilen :P.
Var med och handlade förut också, försöker hjälpa till så gott jag kan.. Om det går bra vet jag inte, men jag försöker och jag tror nog det blivit bättre..

Töntigt, typ... Eller håller du fortfarande med mig CW? Jag tänker i alla fall inte anstränga mig för mycket. Men det kanske är mitt fel det också? Är allt mitt fel? Jag har ingen aning... Vad tror du CW?!

Kommentarer
Postat av: Cw

Snacka om att vi tappa saker hela dagen, enbart för att vi knappt kunde böja oss=) haha de andra fick ju ett gott skratt iaf, det bjuder vi på va:)


Jag håller fortfande med dig, töntigt som tusan! vad e felet lixsom, man måste ju kunna prata! ´De är inte ditt fel. you no what I say (de tänker tvärt om+ lite kansigare, fattar du?) Kontsig sort ibland hihi fast man kan ju inte va utan dom heller hahaha

2008-01-12 @ 11:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0