Nej nej nej!

Det här är ju helt otroligt! Vad i hela fridens namn har jag gjort för att förtjäna detta?! En dag ska jag banne mig säga upp bekantskapen, hur det nu ska gå till...

Det är banne mig tur att det bara är två dagar kvar, eller hur CW? Jag klarar inte en sekund till, typ.. Besservisser på hög nivå kan man kalla´n, dessutom "snor" han ju vårt jobb. Jag hade behövt skriva av mig både det ena och det andra, men jag vet inte vad jag ska skriva så jag hoppar helt enkelt det!
Bäst på jobbet idag var nog när vi tröka i hur många skruvar som helt i en låda som var alldeles för liten! Men vi behövde ha den andra lådan, och faktiskt, det funkade bra, riktigt bra! Vi är grymma CW, mohaha :D
Lådan ska för övrigt användas till, för er som vill veta alltså ni andra kan sluta läsa nu, ett paket... Ska snart sätta mig och slå in det tror jag.

Håller på och packar som bäst, vad grejer man ska ha med på skidsemestrar, där är solsemestrar MYCKET BÄTTRE, bara några bikinis, handdukar, linnen och shorts typ! Nu ska de med skidor, pjäxor, stavar, hjälm, glasögon, ryggskydd, varma kläder, lager 1, 2 och 3, handskar, mössa, vanliga kläder och en massa mer PLUS handdukar, bikini och lite till.. Undra vilken väska man ska ta?!
Knappt 2,5 dygn kvar, wihooo! :D

Imorgon blir det farmor en sväng efter jobbet, typ en timme, sen ska jag banne mig träna, det får göra hur ont det vill! Jag är less på min kropp just nu! Kan ta det där om tårtan innan passen Susanne..
Efter det blir det väl packning av det sista innan resan typ, på fredag hinner jag inte med alls mycket, jobb och träning sen ska man till pappsen och då ska allt va packat och fixat i stort sett så...

Ha det fint, ni få som läser...

Okej, den är lite suddig, men jag blev så glad! You made my day CW!

image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0