Jag är en av...

dom 7 dvärgarna, kan ni gissa vilken?

Snart är det TV-dags, Sjukhuset och Gossip Girl, men först skriver jag lite kladd här tänkte jag.. Kanske att man orkar skriiva något mer sen, vem vet...

Igår var jag på pumpen eftersom inget satte käppar i hjulet för mig... Och jag säger bara SHIT! Jobbigt, jobbigt och åter jobbigt var det, men axeln höll förvånansvärt bra så jag är nöjd :D!
Filmning stod på schemat igår, tur att det bara är instruktören som ska filmas, men man vet ju aldrig, speciellt inte med Jillan, hon kanske körde ett svep över salen? Usch, haha :D
Pernilla var, hur som helst, grym som vanligt. Vilken energi och drivkraft den tösen har! Om jag hade hälften av den skulle jag vara nöjd där också.
Tack Susanne för att du tog dig tid att komma trots att du inte skulle träna, du är så härlig :D. Blir alltid glad av att se dig. Och ja, jag gillade dem, mer än väl. Urtjusiga!
Självklart ska svetten flöda och magen grillas på torsdag igen, beach 2008 närmar sig med stormsteg! Vi ses då hoppas jag :)

Jobbet har inte bjudit på några större ovanligheter annars.. Favoriten (not) is back, men det är bara 3 dagar kvar så det biter vi ihop, CW och jag! I och för sig är huvudvärken dunkande, men det SKA gå... Eliten var samlat på P1D efter lunch, sånt funkar prima, var ett tag sen sist..

Efter jobbet bar det av till Vartofta för att klippa sig. Det blev väl... Bra, typ.. Haha... Sen gjorde jag å mor min Tacotårta, gott men jag åt så jag blev spyfärdig, uscha...

Ha det fint!
 


Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Tacotårta, hmm det lät intressant. Det får du berätta mer om.
Kul att du tyckte om blommorna. Tack gulliga du för så fina ord. Dom ska jag spara o läsa när allt känns tråkigt.
Självkalrt kommer jag på torsdag. Körde mag-i-form på boll idag. Det var ett mkt kul pass m Sarah, kan varmt rekommenderas.
Du lär komma i form till beach 2008, don´t worry. Oroa dig du istället för alla boys som kommer springa efter dig ; D
Kram tjejen o ha så bra

2008-02-12 @ 21:55:23
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0