Inte långt kvar nu...

Äntligen är denna jobbvecka slut! Har vart en ren pest med den där störande idioten, ja faktiskt, något i den stilen måste man få kalla honom. Skönt att det bara handlade om EN vecka. Idag var det en ny doft dessutom, huvudvärk alá deluxe! Och tinnitus! En bra kommentar idag som vi tänkt på hela dagen men slapp att säga sades, mohaha!

Efter jobbet åkte jag och mor min hem för att packa träningsgrejer och jag behövde lägga ner det sista i min packning, sen bar det av till form! BodyCombat med Jillan, så förbannat KUL det är! Var lite väl halt på golvet dessvärre, men annars så, jävlar vad det gick!!!!! Fick inte bryta några ben för Jill, okej, jag ska försöka. Har det kravet på mig från andra håll också så att...

Käk nu och sen lite TV och packning, blir nog inget let´s dance idag, tyvärr..

Ha en trevlig vecka så får vi se när man ses här igen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0