Äntligen

Äntligen äntligen FREDAG! Som jag har gått och väntat på denna dagen hela veckan. Inte för det ska ske något speciellt (från början var det tänkt att jag skulle Combatat, kanske inget ovanligt när det gäller mig en fredageftermiddag/kväll, men min förbaskade lilla kära axel satte bom stop för detta!) men det betyder HELG och hela 2 dagars ledigt! Att veckan har gått ursegt har ju inte gjort saken bättre direkt. Jobbdagen idag har iof varit den som har gått snabbast på hela veckan, skönt det! Pumba var elak idag, fast... hmm... på ett bra sätt kan man väl kanske säga, mohaha :D.
Annars så hände de väl inte mycket, men fick oss ett gott skratt idag, eller två, åt Maddes återberättelser om vissa personer.. Hon kan berätta den tjejen, tihi!

När jag kom hem idag var jag trött och småirriterad.. Antagligen mest för att jag är trött, men också för att vi inte har ett fungerande kök! Är less på allt vad färdigmat heter! Ikväll blir det mat från Wokstugan, hade hoppats på Aroy men Wokstugan duger det med.. Liiite omväxling mot findus färdigrätter...
Blev lite gladare när jag såg att mamma hämtat mitt paket från Panduro på posten, här ska snart pysslas (när jag orkar och har lust)...

(mönstret på pappret syns inte så bra, men det får ni ta :D)

Sååå, ikväll blir det väl en omgång let´s dance på TV tror jag, annars ska jag kanske fortsätta rensa mitt rum, om jag har lust...
Imorgon blir det i alla fall till att sova och det LÄNGE!

Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Hallå tjejen!
Nu ser jag med mycket spänning fram emot vad du kommer att skapa av dessa produkter. Kommer bli toppen!
Synd på din axel. Hoppas det snart går över.
Ska ge mig iväg till hemstaden Tidaholm för att hjälpa min storasyster flytta, det blir ett träningspass i sig.
Här är två jättebra tips att shoppa på nätet (vilket jag gör till 99%...) shop.brunkullan.se och scrapaddicted.se Dom har jättemycket kul.
Ha en go helg!
*kram*

2008-02-02 @ 10:04:48
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0