Regnet det bara öser ner

och jag vill ha SOLSKEN NU! Eller, det kan vänta till nästa helg, fint väder och jobba är en ekvation som INTE går ihop, i alla fall inte i vår fabrik. På tal om jobbet, igår var det fest med stort F med en del av jobbgänget + några till. Hos CW höll vi till, jag kom först strax innan 6 å sen kom Albino, 1 timme försent! Men men, folket rullade in allt eftersom och tillslut var vi alla samlade. CW höll tal på engelska då högste chefens son(walesare) var med på festen. Sen dansade, sjöng och drack vi både de ena och det andra hela kvällen lång innan det var dags för plantan... Där inne dansades det ännu mer, kände sig lagom fräsch efteråt, men så äre..
TAXIFlaken kom å hämtade mig vid två och då var jag rätt trött så det va gött, tog inte lång tid innan man somnade hemma sen... Och som ja sov, gick upp 12.30 idag, trött, seg och lite lagom tung i huvudet, men sånt kan man ta efter en hellyckad kväll!!!

Ska nog ta fram mina pysseltalanger idag, om jag orkar... Annars blir de slapp slapp slapp! Något som stör mig är att OS går på HELT FEL tider!!! Jvla kineser!!!

Ha det gott folket..

Kommentarer
Postat av: albino praktikant!

grym fhäzt! och på lördag smäller det igen!

2008-08-11 @ 23:24:00
URL: http://happenstance.blogg.se/
Postat av: Töfta

Jag vet faktiskt inte, för designen som jag har, den har Annie gjort åt mig. Man skriver en massa koder och sådär. Hon kan kanske göra en åt dig om du frågar?

2008-08-25 @ 22:23:11
URL: http://annatofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0